ابزار وبلاگ

سفر مقام معظم رهبری به بجنورد - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User
افسران - چهارشنبه صبح؛ ورود مقام معظم رهبری به بجنورد

shahidسفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی صبح روز چهارشنبه ـ 19 مهرماه ـ انجام خواهد شد.
به گزارش ایسنا، به مناسبت سفر قریب‌الوقوع مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهمان‌نواز نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، محمود احمدی بیغش استاندار و حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه بجنورد، پیام مشترکی صادر کردند.

متن این پیام بدین شرح است:

«آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد/مژده دهید باغ را بوی بهار می‌رسد

اکنون دیار باب‌الرضا و گنجینه فرهنگ‌ها، خراسان شمالی، چشم به راه قدوم پر برکت و وجود گوهربار ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و مردم غیور و شهیدپرور در این خطه کهن، خود را برای میزبانی مقتدای خویش آماده می‌کنند.

قلب‌ها در سینه‌ها به عشق دیدار روی محبوب می‌تپد و همگان مهیا می‌شوند تا از اقصی نقاط استان در مراسم استقبال آن رهبر فرزانه حضور یافته و باشور و شعف تحسین‌برانگیز خود، ولایتمداری و عشق به نظام اسلامی را به جهانیان فریاد کنند و با ندای لبیک یا رسول‌الله لرزه بر اندام دشمن انداخته و دست در دست یکدیگر با آرمانهای امام راحل (رضوان‌الله تعالی علیه) و شهدای اسلام تجدید بیعت نمایند.

خیل مشتاقان و جان نثاران مقام عظمای ولایت، ساعت 8:00 صبح روز چهارشنبه 19 مهرماه 1391، مسیر ورودی ولی امر خود، از فرودگاه بجنورد تا ورزشگاه تختی را گلباران می‌نمایند و خاک قدوم مبارکش را توتیای چشم می‌کنند.


[ شنبه 91/7/22 ] [ 12:23 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

حاشیه‌های دیدار معلمان و اساتید خراسان شمالی با رهبر انقلاب که امروز پنجشنبه در بجنورد برگزار شده است به این شرح است:

 
فردای روز استقبال، حال و هوای بجنورد عادی‌تر شده است و خیابان‌ها شکل و شمایل همیشگی را به‌خود گرفته‌اند الا خیابان‌های اطراف مصلی که پر از آدم‌هایی است که هر کدام یک‌جورهایی به مدرسه و دانشگاه ربط پیدا می‌کنند. امروز دیدار آقا با فرهنگیان و دانشگاهیان است و مصلی پر از آقا معلم! نسبت به دیروز که دیدار علما و روحانیون بود تعداد کمتری جلوی در التماس می‌کنند که بی‌خیال کارت ورود شوند و بگذارند اینها هم داخل مصلی بیایند. دیشب کلی طلبه برای ورود خودشان را به هر دری میزدند و داخل مصلی هم کلی شور و هیجان بپا کرده بودند. تعدادی از این ناظم‌ها باید دیشب می‌آمدند!
*هنوز نیمی از مصلی پر نشده است که مجری، شعر دکلمه می‌کند و بعد از آن کسی دیگر می‌آید تا شعری را که قرار است همخوانی کنند، با معلم‌ها تمرین کند. آقا که وارد جایگاه می‌شوند، معلم‌ها از جا می‌پرند و همراه با شعار دادن به سرعت جلو می‌روند. این فشرده شدن موقع نشستن مشکل درست خواهد کرد که می‌کند. معلم‌ها شروع می‌کنند به همخوانی شعرشان:
 
رهبر من، طلایه دار لاله‌هایی/ امید قلب عاشقایی/ خمینی زمان مایی
آرزومه، همیشه یاور تو باشم/ میون لشکر تو باشم/ علیِ اکبر تو باشم
شعر چند بیت دیگر هم دارد که معلم‌ها با دستهایی که بالا آورده‌اند و تکان می‌دهند، می‌خوانند. دختر سه چهار ساله ای هم در آغوش مادر دستش را بالا آورده است و تکان می‌دهد. با شروع قرائت قرآن، بالاخره مدعوین رضایت می‌دهند شعار ندهند و بنشینند.
 
*چند نفر از نخبگان فرهنگی و دانشگاهی سخنرانی می‌کنند. هنوز معلم‌ها دارند وارد مصلی می‌شوند. شاید این از معدود جلساتی باشد که سخنران زودتر از مدعوین آمده است؛ آن‌هم اینچنین سخنرانی! شاید با کمی بدبینی بتوان میزان وقت شناسی نسل بعدی را از همین جلسه حدس زد!
 
*تقریبا مصلی پر شده است و تنها جاهایی خالی است که به جایگاه دید ندارد. آقا صحبت‌شان را با تذکری درباره همان شعری شروع می‌کنند که جمعیت همخوانی کرده بودند: «اظهار محبت بین مسئولین و مردم بخصوص نخبگان از مردم چیز خوبی است و در کشور ما خوشبختانه این است و در بسیاری کشورها نیست. این محبت یک‌طرفه هم نیست، دوطرفه است. اما این اظهار محبت منتهی نشود به بیان تعبیراتی که مبالغه آمیز بودن آنها برای همه آشکار است. شعر جای مبالغه است اما اینکه ما افراد کوچک و ناقابلی مثل بنده‌ی حقیر را با تعبیراتی بیاوریم که که مخصوص بزرگان آفرینش و انبیا و اولیا است، این نباید ترویج پیدا کند. حذف این تعبیرات، آسیبی هم به آن محبت دو طرفه نمی‌زند.»
 
 رهبری که خودش را در برابر چشم امتش حقیر می‌خواند تا از انحراف جلوگیری کند، باید هم این‌طور مورد استقبال قرار گیرد، باید هم آن‌قدر عزیز باشد.
 
*بچه‌ها دارند در حیاط مصلی بازی می‌کنند و از بالابر بالا و پایین می‌روند. فرد معلولی با ویلچرش می‌آید. پشت صندلی‌اش نوشته: "فروش شارژ تلفن همراه". یکی از محافظ‌ها ویلچرش را هل می‌دهد و می‌آوردش انتهای شبستان مصلی می‌گذارد. صحبت‌های آقا که تمام می‌شود، یک‌دفعه این بنده خدا خودش را از روی ویلچر می‌اندازد پایین و چهار دست و پا شروع می‌کند دویدن به سمت جایگاه! از بین پاهایی که دارند به سمت در خروجی می‌روند، راه باز می‌کند تا می‌رسد به داربست‌های کوتاه جلوی جایگاه. آقا، آقا از زبانش نمی‌افتد. می‌روم کنارش و می‌گویم:
 
-     آقا دیگه رفته.
با زبان نه چندان مفهومی می‌گوید:
 
-     می‌خوام آقا رو ببینم.
 
-     می دونم، می خوام ببینمش!
-     حالا چه کارش داری؟
-     می‌خوام سلام بدم بهش!
 
از اینجا به بعد را اشک می‌ریزد و می‌گوید:
 
-     میخوام ببینمش سلام بدم. می‌تونی من رو ببری پیشش؟!
 
-     من که نه... یعنی چیزی ازش نمی‌خوای؟
 
-     نه، برام یه کارت جور می‌کنی؟
ویلچرش را می‌آورم و سوارش می‌کنم.
 
*معلم‌ها در خیابان دور ماشین وزیر جمع شده اند: استخدام حق التدریسی‌ها... داروهای تحت پوشش بیمه طلایی... معلم‌های پایه ششم...
 
معلم‌ها همین‌طور خواسته‌های‌شان را می گویند. حالا خوب است باز با سفرهای استانی پای وزرا به شهرهای دور باز شده است و از نزدیک حرف نیروهای‌شان را می‌شنوند، ولی حرف و خواسته مردم این شهرها با چند تا سفر تمام شدنی نیست و حالا حالاها برای کار جا هست.
 
گزارش از: محمد رضا شهبازی

[ شنبه 91/7/22 ] [ 12:22 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آنچه که در ذیل آمده است انعکاس سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به بجنورد است.

آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته با استقبال با شکوه مردم بجنورد وارد این شهر شد و در جمع آنان در سخنان مهمی به مسائل مختلف داخلی و جهانی پرداختند.

 

 

 

 

متن

رسانه

 

 

ردیف

 

 

رهبری ایران تحریمهای کشورهای اروپایی علیه ایران را احمقانه خوانده و گفت اروپایی ها خودشان را قربانی آمریکا می کنند.

واشنگتن پست

 

 

1

 

 

مسئولان کشور باید باید وظایف خود را بشناسند و آنها را بپذیرند و از متهم کردن همدیگر بپرهیزند.

 

رویترز

 

 

2

 

 

مقامات ایرانی معتقدند این گزارش نشان می دهد که تحریمها علیه ایران موثر نبوده است

نیویورک تایمز

 

 

3

 

 

این روزنامه همزمان با سفر رهبر انقلاب با هدف فضا سازی علیه جمهوری اسلامی ایران به نقل از رئیس پلیس نیویورک که در کنفرانس ضد ترور صحبت می کرد نوشت: در صورت وقوع جنگ بین ایران و اسرائیل، ما نگران امنیت یهودیان شهر نیویورک هستیم.

 

نیویورک پست

 

 

4

 

 

این روزنامه نیز همزمان با سفر رهبر انقلاب نوشت: اطلاعات جمع آوری شده توسط سرویسهای اطلاعاتی اسرائیل نشان می دهد که ایران بخشی از اورانیوم با درجه بالا غنی شده اش را پودر کرده است، بنابراین ما از حمله نظامی به ایران صرف نظر کرده ایم.

 

دیلی تلگراف

 

 

5

 

 

غربی ها دروغ می گویند که اگر ما برنامه هسته ایمان را متوقف کنیم ،تحریم ها را لغو خواهند کرد.

 

هاآرتص

 

 

6

 

 

رهبر ایران امروز در سخنرانی خود در بجنورد اعلام کرد ملت این کشور بر تحریم‌های اقتصادی غرب غلبه خواهد کرد

روزنامه انگلیسی "دیلی‌استار

 

 

7

 

 

سفر رهبر ایران به استان خراسان شمالی با "استقبال گسترده مردمی" همراه بود

 

الانتقاد

 

 

8

 

 

آیت‌الله خامنه‌ای گفت غرب به دروغ وانمود می‌کند که مواضع هسته‌ای ایران باعث اعمال تحریم‌ها شده است

 

دویچه وله

 

 

9

 

 

حمایت اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم های "احمقانه است"

 

فاکس نیوز

 

 

10

 

 

آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران اعمال تحریم های گسترده علیه کشورش را "غیرمنطقی" خوانده و گفته وعده کشورهای غربی در کاهش تحریم ها در صورت توقف غنی سازی اورانیوم "دروغ" است.

 

بی بی سی

 

 

11

 

 


[ شنبه 91/7/22 ] [ 12:21 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

آقای خامنه ای به بجنورد رفته تا هم حال و هوایی عوض کرده باشه و هم اینکه با مردم دیداری داشته باشه. گوشه هایی از سخنرانی ایشون رو میذارم. امیدوارم که آقای خامنه ای و دوستداران ایشون دلخور و ناراحت نشن!

رهبر معظم انقلاب در اجتماع پرشور مردم خراسان شمالی در ورزشگاه تختی با بیان اینکه تحریم‌ها از قبل بود، تصریح کردند: امروز دشمنان ما و رسانه‌ها مساله تحریم را بزرگ می‌کنند برخی‌ها هم با آنها همراهی می‌کنند،تحریم‌ها از قبل بود.
--- بله از قبل هم این تحریمها تشریف داشتن ولی الان واقعا وضع ناجور شده آقای خامنه ای عزیز. کافیه یه روز مثل بقیه مردم، لباس عادی بپوشید و چرخی توی بازار بزنید کاملا این تحریم ها رو حس و لمس میکنید. (البته با جیبی مثل جیب مردم!)

از حضور پرشور امروز مردم، هم تشکر می‌کنم و هم عذرخواهی می‌کنم/ حضور مردم منطقه را همیشه دیده‌ایم.
--- آقای خامنه ای عزیز، مردم اگر میان برای دیدار، به دلایلی میان. عده ای میان تا شما رو ببینن و عده ای بسیار زیادی هم میان تا نامه های فقر و مشکلاتشون رو تقدیم کنن!

در 30 سال اخیر پیشرفت کشور و ملت به‌سوی قله‌ها متوقف نشده است.
--- آقای خامنه ای عزیز، پیشرفتی که شما ازش تعریف میکنید بسیار ناچیز و کوچیکه، اون هم توی 30 سال!!!

اگر ملتی توانست روحیه برجسته خود را که آمیخته از امید،‌ عزم، ایمان، تلاش و حرکت است را حفظ کند،‌ هیچ مشکلی مقابل او مشکل نیست.
--- آقای خامنه ای عزیز، وقتی مردم در تامین مایحتاج اولیه زندگی خودشون درمونده و ناتوان هستن و روز به روز این وضعیت بدتر میشه، چطور امید داشته باشن؟ اصلا به چی امید داشته باشن؟

ثبات سیاسی کشور از ابتدای انقلاب سیر صعودی داشته است.
--- آقای خامنه ای عزیز، کدام ثبات سیاسی سیر صعودی داشته؟ توی این چند سال اخیر با پاسپورت ایرانی تشریف بردین کشورهای بیگانه تا ببینید به چه ثبات سیاسی بالایی رسیدیم؟ همین کردستان عراق، اربیل رو میگم. تشریف ببرید کاملا متوجه این سیر صعودی ثبات سیاسی میشین

یکی از باارزش‌ترین موجودیهای کشور همین نسل جوان تحصیل‌کرده است.
--- آقای خامنه ای عزیز، همین نسل جوان با ارزش، رو به افول و نابودی است. جوانی که نه کار، نه سرمایه، نه زندگی و نه آینده ای داره!!!

ملت ایران از مشکلات اقتصادی عبور خواهند کرد/ از بحرانهای بزرگتر از این عبور کرده‌ایم.
--- آقای خامنه ای عزیز، ملت ایران کمر راست ایستادن رو ندارن دیگه. خط فقر بالای 900 هزار تومان اعلام شده ولی بیش از 50 درصد این ملت حقوق زیر 500 هزار تومن دارن. چه وقت از این مشکلات اقتصادی عبور میکنیم؟

بالا رفتن قیمتها و اشتغال جزو دغدغه‌های اساسی امروز مردم در سراسر کشور است/ لکن مشکل اساسی که مسئولین نتوانند حل کنند، نداریم.
--- آقای خامنه ای عزیز، مشکل یکی و دو تا نیست! ولی جالب اینکه همین یکی و دو تا مشکل رو هم مسئولین عزیز نمیتونن حل کنن!!!

چند نفر 2 یا 3 ساعت چند سطل زباله آتش می‌زنند در تهران، آنها می‌گویند ایران شلوغ شد
--- آقای خامنه ای عزیز، همین چند نفر که برای شما پشیزی ارزش ندارند، مشکل اقتصادی و معیشتی دارند. حتی اگر 2 یا 3 نفر باشن، بالاخره انسان هستن.

مسئولین حد و قانون اساسی را نسبت به خودشان حفظ کنند/ مسئولین ما دلسوزند.
--- آقای خامنه ای عزیز، به والله تنها چیزی که بیشتر مسئولان به آن پایبند نیستند و به آن اعتقادی ندارند، دلسوزی برای مردم است.

اروپاییها در ادامه‌روی از سیاستهای آمریکا دارند حماقت می‌کنند/ با جلب نفرت ملت ایران، دارند بی‌خردی می‌کنند.
--- آقای خامنه ای عزیز، اروپاییان بی خردی میکنند. مبادا زبانم لال، شما هم مانند محمد رضا پهلوی کنید. حرف مردم رو نمیشنوید و یا اگر میشنوید کاری نمیکنید. مبادا که ملت ایران متنفر شوند... مبادا.

در فتنه 88 هم حرف ما همین بود/ باید کسانی که بنام آنها پایگاه بسیج را گلوله‌باران کردند، اعلام می‌کردند که ما از اینها جداییم، نکردند/ اگر هوشیاری به خرج می‌دادند، خیلی از حوادث رخ نمی‌داد.
--- آقای خامنه ای عزیز، سال 91 هم به آخر رسید ولی شما هنوز از فتنه حرف میزنید؟ کاش میتوانستیم از تاریخ درس بگیریم. هم ما و هم شما. میترسم این درد دل های من و امثال من را هم به اجنبی و وطن فروش و فتنه گر بودن بنده و امثال بنده بچسبانید.


[ شنبه 91/7/22 ] [ 12:20 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
رهبر انقلاب پنج شنبه شب در منزل پنج شهید سرافراز شهرستان بجنورد حضور یافته و با اعضای این خانواده‌ها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، رهبری انقلاب که چهارشنبه برای انجام سفری هشت روزه وارد خراسان شمالی شدند در دومین شب حضور در این استان در منزل پنج خانواده شهید شهرستان بجنورد حضور یافتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: رهبری انقلاب پنج شنبه شب در منزل سردار شهیید رجبعلی محمدزاده از شهدای وحدت و همرزم شهید شوشتری حضور یافتند و ضمن دلجویی از خانواده این شهید، با آن‌ها در مورد مسائل مختلف گفتگو کردند.

حسن براتی زاده اظهار داشت: همچنین رهبری انقلاب با خانواده‌های شهیدان عبدالرضا و محمدرضا زیبایی، شهیدان عبدالله و محمدباقر محمدی، ابوالفضل دوراندیش و شهید علی اصغر علیزاده دیدار کردند.

رهبری انقلاب چهارشنبه 19 مهر ماه وارد خراسان شمالی شدند و در مدت حضور یک هفته‌ای در این استان علاوه بر بجنورد، با مردم شهرستان‌های اسفراین و شیروان نیز دیدار می‌کنند.


[ شنبه 91/7/22 ] [ 12:20 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

















[ پنج شنبه 91/7/20 ] [ 11:18 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

ه گزارش سلام بجنورد قاسم جعفری امروز اظهار کرد: اکنون ارتقای تمامی زیرساخت‌ها از جمله؛ راه، ادارات، بانک‌ها و ... در این خطه بسته به ایجاد شهرستان است.

وی با بیان اینکه دولت باید با جسارت و جدیت در این مورد وارد عمل شود، گفت: اکنون مردم خطه راز و جرگلان چشم انتظار تصمیم مسئولان در این زمینه هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری از فعالیت شعبه دانشگاه پژوهشی امام خمینی (ره) در بجنورد خبر داد.

وی اظهار کرد: این دانشگاه که در بجنورد فعالیت خود را آغاز کرد، صرفاً از طلبه‌ها پذیرش می‌کند.

به گفته جعفری، این تنها مرکز دانشگاه پژوهشی امام خمینی (ره) در شرق کشور بوده که در خراسان شمالی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: این دانشگاه تحت مدیریت آیت‌الله مصباح قرار داشته و برای استان خراسان شمالی یک فرصت است.

فارس

 

جعفری


[ سه شنبه 91/7/18 ] [ 9:39 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

به گزارش سلام بجنوردپایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی): حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در روز آخر سفرشان به کرمانشاه در جمع مسئولان استان با اشاره آنچه در سطح شهر مشاهده کرده‌اند، نظرشان را درباره تبلیغات پیرامون سفر اعلام کردند:

* من یک گلایه‌ى کوچکى هم دارم؛ چند روز است منتظر فرصتى بودم که این گلایه را هم عرض بکنم. آن گلایه این است که من وقتى توى خیابان‌های کرمانشاه رفتم، دیدم به شکل غیر متعارفى عکس‌های بزرگى از چهره‌ی این حقیر در مسیر نصب شده - به افراط، به اسراف - حتّى به نظرم در راه پاوه که می‌رفتیم، من دیدم در بعضى جاها توى جاده هم عکس نصب کرده‌اند؛ چرا؟ این همه عکس! این کار چند تا اشکال دارد: یکى اینکه این‌ها هزینه‌بر است، خرج دارد - من اطلاع دارم، میدانم - و کارى است کاملاً غیر لازم، با هزینه‌ى سنگین؛ خب، این توجیهى ندارد. ثانیاً این نحوه‌ى کار کردن و عکس زدن و تبلیغ‌های این جوری، مناسب وضع ما و شأن نظام جمهورى اسلامى و شأن طلبگى ما نیست؛ این جور کارها مال دیگران است.

کار ما بایستى با بساطت و سادگى پیش برود. این جور کارهاى رنگ و لعاب‌دار، متناسب با وضع ما نیست و البته از لحاظ فنى هم کسى نگاه کند، این‌ها ضد تبلیغ هم هست. حالا اگر کسى هم می‌خواهد واقعاً یک محبتى بکند، این‌ها کارهائى است که خیلى تأثیر ندارد؛ تأثیرات عکس هم دارد. به هر حال من گلایه‌مند شدم، منتها ندانستم که به کى باید این گله را بگویم؛ کدامیک از دستگاه‌هاى مختلف در این زمینه دست‌اندرکار بودند و آن‌ها این فکر را، این عمل را، این اقدام را کردند؛ دیدم بهترین جا، همین جاست؛ این چند روزه، جاى دیگرى فرصت پیش نیامد.

به هر حال این جور کارها خوب نیست. این را همه‌ى دوستان، مسئولان و همکاران بدانند؛ این سبک کار کردن و تبلیغاتِ این شکلى، باب انقلاب و نظام اسلامى نیست. ولى خب، حقاً و انصافاً، هم مردم و هم مسئولین، در این چند روزى که ما مهمان شما مردم عزیز کرمانشاه بودیم، سنگ تمام گذاشتند و محبت و صفاى خودشان را به حد اعلى‌ نشان دادند.

بیانات در دیدار مسئولین اجرائى استان کرمانشاه‌ 1390/07/28


[ سه شنبه 91/7/18 ] [ 9:37 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خراسان شمالی، فرمانداران اسفراین و شیروان از شوق وصف‌ناپذیر مردم برای خلق حماسه جاوید در این سفر معنوی ارزشمند خبر دادند و اظهار داشتند مردم در این میزبانی نه تنها همراه ایستگاه‌های اجرایی بلکه پیشگام آنان حرکت می‌کنند.

خبر دیگری از استانداری خراسان شمالی حاکی است که استاندار با اشاره به جایگاه رفیع ولایت فقیه در بین مسلمین جهان گفت: ولی فقیه منحصر به زمان و مکان خاصی نیست. 

محمود احمدی بیغش اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری بدون تردید ارزشمندترین واقعه تاریخی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در خراسان شمالی است.

وی با بیان اینکه ولی فقیه متعلق به اسلام و قرآن است، اظهار داشت: ولایت فقیه محور همه ارزش‌های دینی ماست.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تجربه میزبانی سفر رهبری را شایستگی و توفیقی بزرگ دانست.

وی خاطرنشان کرد: این سفر در درجه اول سفری معنوی است که با هدف دیدار با مردم استان صورت خواهد پذیرفت.


[ سه شنبه 91/7/18 ] [ 9:33 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد  با تاکید بر اینکه بی‌صبرانه منتظر قدوم مبارک و پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به خراسان‌شمالی هستیم، اظهار کرد: سفر رهبری به استان بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

وی تصریح کرد: سفر قریب‌الوقوع مقام عظمای ولایت یکی از آرزوهای دیرینه مردم ولایت‌مدار و شریف استان بود که پس از سال‌ها انتظار محقق می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار خرسند و مفتخرم که در زمان تصدی خدمتگزاری به عنوان نماینده منتخب مردم این خطه، این سفر بسیار مهم صورت می‌گیرد از این رو برای قدوم مبارک معظم‌له لحظه‌شماری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: بدون شک با توجه به ولایت‌پذیری مردم استان شاهد یکی از بی‌نظیرترین مراسم‌های استقبال خواهیم بود که باعث شور و شادی دوستان و خشم و عصبانیت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

جعفری اضافه کرد: مردم استان همواره قدردان خدمات و تلاش‌های مسئولان نظام اسلامی بوده‌اند و در این سفر به همگان نشان خواهند داد که علاقه آنان به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ناگفتنی است.

به گزارش فارس سفر رهبر فرزانه انقلاب به خراسان‌شمالی در دهه سوم همین ماه  انجام خواهد شد.


[ سه شنبه 91/7/18 ] [ 9:31 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 335
کل بازدیدها: 3110863
Flag Counter