ابزار وبلاگ

سفر مقام معظم رهبری به بجنورد - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User
رهبر معظم انقلاب در جریان سفر خود به استان خراسان شمالی در باره حجاب برخی استقبال کنندگان اظهارنظر کردند.
به گزارش رجانیوز ایشان خطاب به مسئولان فرمودند:  «خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانونهاى فرهنگى - هنرى بروید و پذیراى جوانها باشید. با روى خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا. فرمود: «و سنّة من نبیّه»، که ظاهراً عبارت است از «مداراة النّاس»؛ مدارا کنید. ممکن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد؛ داشته باشد. بعضى از همینهائى که در استقبالِ امروز بودند و شما - هم جناب آقاى مهمان‌نواز(استاندار )، هم بقیه‌ى آقایان - الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانمهائى بودند که در عرف معمولى به آنها میگویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد میریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمانهاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقصهاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که مینمائى هستى؟».  ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم میکند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت. بنابراین با قشر دانشجو ارتباط پیدا کنید.»

[ یکشنبه 91/7/23 ] [ 8:14 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

رهبری

مراسم صبحگاه مشترک یگانهای نظامی، انتظامی و بسیج استان خراسان شمالی، صبح  امروز(جمعه) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده کل قوا درپادگان شهید نوری تیپ پیاده حضرت جواد الائمه سپاه پاسداران در بجنورد برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به پادگان تیپ پیاده حضرت جواد الائمه علیه السلام، در محل یادمان شهدا حضور یافتند و با قرائت فاتحه، علو درجات شهدای دفاع مقدس را مسئلت کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.
حضرت آیت الله خامنه ای در سخنانی در این مراسم، نیروهای مسلح را مایه امنیت خاطر ملت و مصونیت ساز در مقابل توهمات تجاوزکارانه بیگانگان دانستند و تأکید کردند: ملت ایران به پیروی از تعالیم اسلام اهل تجاوز و تعرض نیست اما در مقابل هیچ تجاوزی نیز کوتاه نخواهد آمد.
ایشان با تأکید بر اینکه انگیزه سلطه گران برای جنگ افروزی، فروش سلاح و رونق بخشیدن به صنایع نظامی وابسته به سرمایه داران است، افزودند: تنها عاملی که موجب تضعیف انگیزه جنگ افروزی قدرت طلبان و یا از بین رفتن این انگیزه می شود، آمادگی عمومی ملت و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: احساس آمادگی عمومی در مل? ? ایران بویژه جوانان، امروز بیش از هر زمان دیگر است و نیروهای مسلح نیز بسیار آماده تر و تواناتر از گذشته هستند.
حضرت آیت الله خامنه ای یاد خدا و معنویت را عامل اصلی افزایش توانایی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح دانستند و تأکید کردند: پیروزی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس و شکست ارتش به ظاهر قدرتمند و مجهز و مدعی رژیم صهیونیستی در جنگ های 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه بهترین نمونه ها از تأثیر معنویت در افزایش قدرت و توان دفاعی هستند.
ایشان افزودند: ملت ایران امروز بیش از هر زمان دیگر در مقابل دشمنان، احساس قدرت می کند و این احساس متکی بر واقعیات است.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم حفظ و تقویت قدرت آمادگی ملت و نیروهای مسلح، خاطرنشان کردند: آمادگی و روحیه پای کار بودن ملت ایران و نیروهای مسلح، آنچنان هیبتی بوجود آورده است که اجازه گمان و توهم تجاوز را نیز به دشمن نخواهد داد.
پیش از سخنان فرمانده کل قوا، سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانایی های نیروی مسلح بویژه نیروهای سپاه گفت: سپاه ضمن رصد دائمی تهدیدها، آمادگی دفاعی و بازدارندگی خود را با ترکیب نیروی حرفه ای زمینی و بسیج، گسترش برد موشکی و افزایش توان دفاعی و تهاجمی در دریا، بسیار افزا یش داده و به سطح بازدارندگی راهبردی رسانده است.
در ادامه  این مراسم سرود جمعی «قبله امید» اجرا شد.
در پایان مراسم یگانهای حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.

رپه دهبری


[ یکشنبه 91/7/23 ] [ 8:12 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

رهبری طلاب بجنورد

رهبری طلاب بجنورد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب(چهارشنبه) در دیدار علماء، فضلا، روحانیون و طلاب استان خراسان شمالی، با اشاره به تفکیک ناپذیری روحانیت از نظام اسلامی و فرصت عظیمی که پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار روحانیت، برای گسترش معارف دینی قرار داده است، تأکید کردند: روحانیت و حوزه های علمیه باید با تلاش علمی مضاعف و مجهز شدن به معارف عمیق دینی و آشنایی با اندیشه های نو و ارتباط مستمر با نسل جوان بویژه دانشجویان، در جهت خدمت به نظام اسلامی و تقویت آن حرکت کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به مخاطبان گسترده و میلیونی ِروحانیون بواسطه تشکیل نظام اسلامی، افزودند: روحانیت و حوزه های علمیه سربازان این نظام هستند و هیچ گاه نمیتوانند خود را جدا از نظام اسلامی تصور کنند.
ایشان هرگونه تفکری را که روحانیت را جدای از نظام اسلامی بداند، سکولاریسم خواندند و تأکید کردند: حوزه های علمیه نمی توانند سکولار و نسبت به نظام اسلامی بی تفاوت باشند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به فتوای مراجع محترم تقلید مبنی بر حرام قطعی بودن تضعیف نظام، خاطر نشان کردند: در حالیکه سیاست سرویس های امنیتی دشمنان نظام اسلامی اعم از امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، القاء وجود فاصله می ان روحانیت و نظام است، هیچ روحانی نمیتواند خود را جدای از نظام اسلامی بداند.
حضرت آیت الله خامنه ای نظام اسلامی را نیز مرتبط با روحانیت دانستند و افزودند: بدون حضور روحانیت، انقلاب اسلامی، هیچ گاه به پیروزی نمی رسید زیرا روشنفکران و گروهها و احزاب غیر اسلامی، توانایی و نفوذ و مقبولیت روحانیت را در سطح کشور نداشتند.
ایشان با اشاره به وظایف سنگین روحانیت در شرایط کنونی، پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) را اسوه روحانیت دانستند و خاطر نشان کردند: امروز نیز همانند شرایط جنگ احزاب در دوران پیامبر(ص)، همه دشمنان ملت ایران در سطح بین المللی و منطقه ای، دست ه دست یکدیگر داده اند، تا ایستادگی و عزم راسخ این ملت را بشکنند اما همانگونه که در آن جنگ، مومنان به خود ترس و تردید راه ندادند، ملت ایران هم با تلاش برای افزایش قدرت و توانایی های خود، در مقابل فشارها ایستاده است.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: در جنگ احزاب عده ای منافق و سست ایمان، مومنان را مورد عتاب و خطاب قرار میدادند که چرا کوتاه نمی آیید و سیاست خود را عوض نمی کنید اما یاران واقعی پیامبر(ص) در پاسخ به آنها می گفتند: ما از این فشارها تعجب نمی کنیم و نمی هراسیم و به راه خود ادامه خواهیم داد.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: فشارها تا زمانیکه  مقابل خواسته دشمنان سر تعظیم فرود آورده نشود، ادامه خواهد داشت و تنها راه تأثیر نپذیرفتن از این فشارها ، قدرتمند شدن در ابعاد مختلف است.
ایشان مصداق قدرتمند شدن روحانیت را، درس خواندن عالمانه و تعمق در معارف دینی با نیت رسیدن به مدارج برجسته علمی دانستند و خاطر نشان کردند: روحانیت در کنار کسب علم باید همواره مقید به تدیّن، تهذیب اخلاقی، فرائض و نوافل، و تلاوت قرآن باشد.
رهبر انقلاب اسلامی ارتباط صمیمی و با روی خوش، با جوانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای فکری آنان را یکی از وظایف مهم روحانیون برشمردند و افزودند: لازم است روحانیون و ائمه جماعات، کانون های فرهنگی مساجد را با همکاری بسیج رونق بخشند و ضمن حضور تأثیرگذار در مساجد و نمازهای جماعت، معارف دینی و مناقب اهل بیت علیهم السّلام را برای مردم بیان کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استعداد خیز بودن استان خراسان شمالی و یادآوری جایگاه برخی علمای برجسته این منطقه، خاطرنشان کردند: خراسان شمالی با چنین جایگاهی زمینه تأسیس یک حوزه ی علمیه ی کامل و دارای سطوح عالی را دارد.
ایشان علما و فضلای سراسر کشور بویژه خراسان شمالی را به هجرت از حوزه های علمیه قم و خراسان و شهرهای بزرگ، به مناطق خود توصیه کردند و افزودند: تنها راه ارتقاء کمّی و کیفی حوزه های علمیه کشور طرح هجرت است که باید بصورت عملی اجرا شود.
در ابتدای این دیدار آیت الله مهمان نواز نماینده استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان به رهبر انقلاب اسلامی خیر مقدم گفت.
حجت الاسلام و المسلمین فرجام مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان نیز گزارشی از وضعیت علمی و آموزشی حوزه های علمیه خراسان از جمله خراسان شمالی ارائه کرد.
در این دیدار همچنین حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه بجنورد ضمن بیان مطالبی در خصوص حوزه های علمیه خراسان شمالی، پیشنهاد تأسیس حوزه علمیه جامع در بجنورد را ارائه کرد.


[ یکشنبه 91/7/23 ] [ 8:10 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) ضمن حضور در گلزار شهدای اسفراین با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این منطقه ادای احترام کردند.

رهبری اسفراین


[ یکشنبه 91/7/23 ] [ 8:8 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در چهارمین روز از سفر به استان خراسان شمالی امروز (شنبه) با حضور در شهرستان دارالقرآن، اسفراین، در جمع دهها هزار نفر از مردم این شهر که ساعت ها در ورزشگاه تختی در انتظار ایشان بودند، حضور یافتند.
رهبر انقلاب اسلامی در جمع مردم اسفراین ضمن اشاره به راههای حفظ و تقویت شور و نشاط و سرزندگی در کشور برای ادامه مسیر پیشرفت، به تبیین دو شاخص مهم پیشرفت یعنی "اعتماد به نفس ملی" و "عدالت" پرداختند و تأکید کردند: ملت ایران امروز با احساس قدرت و توانایی، در یک عرصه رویارویی بزرگ جنگ اراده ها با دشمنان پیشرفت کشور، قرار دارد و آنچه که در این نبرد اراده ها تعیین کننده خواهد بود، حفظ عزم و اراده مستحکم، بصیرت و روشن بینی، وحدت مردم و اتحاد کلمه  مسئولان، وظیفه شناسی آحاد مردم، و مغرور نشدن و غفلت نکردن از کید دشمن است.
حضرت آیت الله خامنه ای درخصوص شور و نشاط و سرزندگی ملت بعنوان زمینه مهم پیشرفت، خاطر نشان کردند: این سرمایه بزرگ را باید حفظ کرد و نگذاشت عوامل گوناگون آنرا تضعیف کنند و یا از بین ببرند.
ایشان هدف اصلی امپراطوری خبری غرب را القای یأس و نا امیدی در میان مردم بویژه جوانان دانستند و افزودند: بدخواهان ملت ایران به خوبی میدانند که شور و نشاط و سرزندگی موجب حرکت و کار و تلاش میشود، بنابراین بدنبال خاموش کردن این شعله فروزان و زمینه سازی برای روحیه خمودگی و درنهایت ایجاد عقب ماندگی در کشور هستند.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: بزرگداشت سرداران و رزمندگان شهید دفاع مقدس که در سخت ترین عرصه ها وارد میدان شدند یکی از مواردی است که میتواند شور و نشاط نسل جوان کنونی را دو چندان کند.
حضرت آیت الله خامنه ای در مقوله "شور و نشاط و سرزندگی" جوانان، به موضوع مواد مخدر هم اشاره کردند و گفتند: باندهای مرموز بین المللی با توزیع مواد مخدر در کشور بدنبال تحمیل حالت تخدی ر شدگی در جوانان هستند که در کنار مسئولیت دستگاههای مسئول، روحیه نشاط جوانان ، موثرترین و مستحکم ترین عامل برای مقابله با این خطر بزرگ است.
ایشان در ادامه، به موضوع پیشرفت و متوقف نشدن حرکت رو به جلو اشاره کردند و افزودند: پیشرفت حد و مرزی ندارد و باید آنقدر ادامه پیدا کند تا ملت ایران در جهات گوناگون الگو شود.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر این که رسیدن به این هدف، ممکن و شدنی است، خاطر نشان کردند: دشمن همواره به دنبال تلقین روحیه نگاه تحقیر آمیز به خود و دنباله روی از غرب است، در حالیکه تاریخ ملت ایران نشان میدهد این ملت، در دوره هایی، در عرصه های مختلف پیشرو بوده است.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: با همت جوانان، رسیدن مجدد به آن جایگاه، قطعا امکان پذیر است و همانگونه که قبلا خطاب به جوانان دانشگاهی و نخبه تأکید کردم، ایران باید با تلاش و پشتکار جوانان به جایگاهی برسد که هر فردی که بدنبال تازه های علمی است، مجبور باشد زبان فارسی را فرا بگیرد.
ایشان تأکید کردند: جوانان و نخبگان علمی، سیاسی و فرهنگی، این آینده را آینده ای قطعی و حتمی بدانند و برای رسیدن به آن برنامه ریزی و کار و تلاش کنند.
رهبر انقلاب اسلامی بعد از بیان پیشرفت مورد نظر برای نظام اسلامی، به تبیین شاخص ها و همچنین بررسی میزان پیشرفت کشور بر اساس این شاخص ها پرداختند.
عزت ملی و اعتماد به نفس ملی اولین شاخصی بود که حضرت آیت الله خامنه ای به آن اشاره و خاطر نشان کردند: با در نظر گرفتن این شاخص، ملت ایران پیشرفت زیادی کرده است و اگر امروز مسئولان کشور در عرصه های بین المللی، با اعتماد به نفس کامل سخن میگویند، ناشی از اعتماد به نفس ملت است.
ایشان تأکید کردند: این اعتماد به نفس ملی، به برکت اسلام بوجود آمده است و به هر میزان که عمل به اسلام و احکام آن بیشتر باشد، اعتماد به نفس ملی افزایش خواهد یافت.
رهبر انقلاب اسلامی، عدالت را یکی دیگر از شاخص های پیشرفت دانستند و افزودند: در منطق اسلام، پیشرفت بدون عدالت، پیشرفت واقعی نیست.
حضرت آیت الله خامنه ای پیشرفت های مادی در غرب از جمله آمریکا را ظاهری و غیر واقعی خواندند و تأکید کردند: چنین پیشرفت های ظاهری که در کنار آن فاصله های طبقاتی وجود دارد ناشی از اداره کشور با منطق سرمایه داری و لیبرال دموکراسی غربی است.
ایشان در خصوص وضعیت عدالت، به پیشرفت های کشور در توزیع منابع عمومی، ساخت زیر ساخت ها ازجمله جاده ها و بزرگراه ها، گسترش تحصیل علم، و ایجاد شرایط نسبتاً برابر برای بروز و ظهور نخبگان در مناطق مختلف اشاره کردند و افزودند: اگر شرایط کشور را با این شاخص بسنجیم، نسبت به قبل از انقلاب و یا بسیاری از کشورها پیشرفت کرده ایم اما اگر شرایط، با ایده آل اسلام مقایسه شود، عدالت موجود، تا نقطه مطلوب، فاصله زیادی دارد.
رهبر انقلاب اسلامی در جمع بندی این بخش از سخنان خود خاطر نشان کردند: ملت ایران اکنون در یک عرصه بزرگ رویارویی و نبرد اراده ها قرار گرفته است که در این عرصه، با وجود موانع متعدد طبیعی و تحمیلی، به هیچ وجه احساس ضعف و ناتوانی نمیکند و افق خود را برای رسیدن به پیشرفت های بیشتر، روشن، جذاب و شیوا می بیند.
حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص عوامل تعیین کننده در جنگ اراده ها افزودند: عزم و اراده، بصیرت و روشن بینی، وحدت و وظیفه شناسی آحاد مردم، و اتحاد کلمه مسئولان و همکاری دستگاهها، عناصری هستند که میتوانند ملت ایران را به جایگاه شایسته پیشرفت خود برسانند.
ایشان با اشاره به برنامه ریزی و تلاش گسترده بدخواهان برای جلوگیری از ادامه پیشرفت ملت ایران، تأکید کردند: همانگونه که توطئه های دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون ناکام ماندند، در این مقطع نیز همه مکرها و کیدهای آنها به شکست خواهد انجامید.
رهبر انقلاب اسلامی 33 سال ناکامی معارضان نظام اسلامی برای به زانو در آوردن ملت ایران را نشان دهنده قوت روزافزون این نظام و ملت دانستند و خاطر نش ان کردند: البته این موضوع نباید موجب غرور شود و ما را از مکر و حیله دشمن غافل کند.
حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به مسئولان گفتند: قوی باشید اما دشمن را ضعیف نپندارید و از او غافل نشوید زیرا دشمن از راههای گوناگون وارد میشود و باید هوشیار بود.
ایشان همچنین با اشاره به رتبه نخست مردم اسفراین در کشور، در میزان مشارکت در انتخابات خاطر نشان کردند: این احساس وظیفه نسبت به آینده کشور و مدیریت آن نشان دهنده آگاهی و بصیرت مردم این منطقه و روحیه بسیار ارزشمندی است که باید در سراسر کشور حفظ و تقویت شود.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: البته بنده در روزهای آینده مطالبی را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری بیان خواهم کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای گسترش روحیه مصرف کالاهای داخلی را یکی دیگر از نیازهای ضروری کشور برشمردند و تأکید کردند: ترجیح نشانها و کالاهای خارجی بر تولیدات داخلی، روش و روحیه نادرستی است، زیرا حمایت واقعی از تولید ملی در گرو گسترش روحیه مصرف کالاهای داخلی است.
ایشان افزودند: اگر از تولید ملی حمایت شود بسیاری از مشکلات اقتصادی همچون بیکاری و تورم برطرف خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی فراوان از سفر به شهرستان کهن اسفراین، به سابقه برجسته علمی، فرهنگی و تاریخی این شهر و همچنین شهرت آن به دارالقرآن اشاره کردند و افزودند: شهر اسفراین با چنین سابقه ای و با استعدادهای طبیعی و انسانی خود می تواند بار دیگر خاستگاه بزرگان و اندیشمندانی باشد که کشور به آنها افتخار کند.
حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری ظرفیت های کشاورزی، دامداری و صنعتی اسفراین خاطرنشان کردند: البته در این شهر مشکلاتی هم موجود است که باید با همت مسئولان بر طرف شود و یکی از اهداف این سفر نیز همین موضوع است.
پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمدیان امام جمعه اسفراین ضمن خوشآمد گویی، گزارشی از وضعیت اقتصاد ی و فرهنگی و برخی مشکلات این شهرستان ارائه کرد.


[ یکشنبه 91/7/23 ] [ 8:6 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، شور و اشتیاق دیدار با رهبر در مردم اسفراین در حالی که تنها دقایقی تا لحظه موعود باقی مانده، به اوج خود رسیده است و اشک شوق از چشمان آسمان و مردم در استادیوم تختی این شهر  سرازیر شده است.

 

هر لحظه فوج فوج بر خیل عظیم جمعیت منتظر افزوده می‌شود.

 

«محمد جعفری»، از معتمدین شهرستان اسفراین حال و هوای میزبانی مردم این شهر را از رهبر و مقتدای خود، ناب و متفاوت توصیف کرد و گفت: این اتفاق بزرگ وصف شدنی نیست و شور و حال مردم خارج از پیش بینی ها و تصورهاست.

 

وی افزود: این شور و حال در حالی که روزهای آزادی و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 و آزادسازی خرمشهر در سال 61 را تداعی می کند، چیزی فراتر از آن را به تصویر کشیده است.

 

وی اظهار داشت: از اینکه توفیق همراهی این مردم را دارم باهمه وجود خوشحالم.


«هنرمند»، پیشکسوت کشتی با چوخه اسفراین و از پهلوانان نامی این عرصه با تبریک حضور ولی امر مسلمین و مقتدای مسلمانان جهان در اسفراین، آن را فرصتی با ارزش خواند.


وی اظهار داشت: امروز فرصت یک صدایی و دست در دست هم گذاشتن است و هرکسی امروز با آنچه در توانایی دارد وارد عرصه شده است.

 

«علی عزیزی»، از شهروندان اسفراینی که با شور و شوق از ساعات ابتدایی صبح در میعادگاه حضور رهبر حضور یافته است نیز در این باره گفت: خوشحالم که امروز رهبر و ولی امر مسلمین دراین شهر و برای مردم این خطه سخن خواهند گفت.


وی افزود: آنچه در حال حاضر احساس می کنم بی قراری و اوج دلتنگیست که قابل بیان نیست و در قالب کلمات نمی گنجد.


«زهرا امینی»، دانشجوی جوان اسفراینی در حالی که با شتاب و عجله تمام؛ سعی دارد خودش را به استادیوم تختی برساند تا رهبرش را از نزدیک ملاقات کند، تأکید کرد: آمده ام تا با دیگر مشت های آهنین همشهریان و هموطنانم، مشت محکمی بردهان دشمنان بزنم.


وی افزود: جانم را فدای رهبر می کنم و پشت سر ایشان می ایستم و از اسلام و قرآن دفاع می کنم.


«زینب بی بی حسینی» ، مادر پیری که تمثال حضرت آیت الله خامنه ای را در دست دارد و منتظر قدوم رهبری به این شهرستان است، با التهاب و بی قراری چادرش را روی سر محکم تر می کند و می گوید: زنده نگه داشتن اسلام و قرآن هدف ماست و رهبر عزیز دراین رابطه مایه امید و آرامش است.


«رضا امیری»، شهروند دیگری، به ارزش های رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب همواره ما را یک قدم پیشتر برده و تکیه گاه جوانان و دلگرم حرکت های بزرگ ماست.


«فاطمه صادقی»، دختر بچه 6 ساله و از نسل چهارمی های انقلاب اسلامی نیز که با دردست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به استقبال رهبری آمده است، در این باره گفت: رهبر را خیلی دوست دارم و آمده ام تا از رهبرم بخواهم برای سلامتی همه مریض ها دعا کند و دیگر هیچ فقیری در اسفراین نباشد.


مردم همچنان منتظرند و چشم به آسمان دوخته اند، تا یار مهربانی ها از راه برسد...


[ شنبه 91/7/22 ] [ 12:30 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام ابراهیمی، نماینده ویژه مقام معظم رهبری فردا در پنجمین روز از سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی از 5 مرکز بهزیستی استان بازدید می کند.

این مراکز شامل مرکز نگهداری سالمندان، 2 مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان، مرکز نگهداری معلولان ذهنی و شرکت تعاونی مددجویان بهزیستی استان است.

طی این بازدیدها نماینده ویژه رهبری، روند کار در این مراکز و مشکلات و مسائل آنها را مورد بررسی قرار می دهد.

گفتنی است، نماینده ویژه رهبری بعد از انجام این بازدیدها با کارکنان، خیرین و نخبگان بهزیستی خراسان شمالی نیز دیدار می کند.


[ شنبه 91/7/22 ] [ 12:29 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

فرودگاه- میدان بازرگانی- چهارراه نادر- چهارراه امیریه- چهارراه همت- مسیر حرکت مقام معظم رهبری به استادیوم تختی بوده که مردم این استان در طول مسیر به ابراز احساسات به ولی فقیه خود خواهند پرداخت.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب صبح چهارشنبه این هفته مقارن با 19 مهرماه وارد فرودگاه بجنورد خواهند شد.
معظم له پس از ورود به خراسان شمالی برای دیدار با مردم و سخنرانی در جمع آنان به استادیوم تختی عازم خواهند شد.
فرودگاه- میدان بازرگانی- چهارراه نادر- چهارراه امیریه- چهارراه همت- مسیر حرکت مقام معظم رهبری به استادیوم تختی بوده که مردم این استان در طول مسیر به ابراز احساسات به ولی فقیه خود خواهند پرداخت.
رهبر معظم انقلاب به مدت سه روز در بجنورد حضور خواهند داشت و در جمع روحانیون، نخبگان، دانشجویان و ... رهنمودهای ارزنده‌ای را ارائه می‌کنند. علاوه بر حضور مقام معظم رهبری در بجنورد، معظم له به شهرستان‌های شیروان و اسفراین سفرهای یک روزه‌ای را خواهند داشت. همچنین هیئت‌هایی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به شهرستان‌های جاجرم، مانه و سملقان، فاروج و گرمه سفر کرده و ضمن دیدارهای عمومی، در نشست‌های شورای اداری این شهرستان‌ها شرکت خواهند کرد.
این نخستین حضور رهبر معظم انقلاب از ابتدای تاسیس خراسان شمالی است. معظم له در سال 64 و زمان مسئولیت ریاست جمهوری به بجنورد سفر کرده‌اند. این آخرین دور از سفرهای مقام معظم رهبری به استان‌های کشور به شمار می‌رود.


[ شنبه 91/7/22 ] [ 12:28 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

معاون قوانین و مقررات سازمان نظام وظیفه عمومی گفت: به مناسبت سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اضافه خدمت سنواتی تمامی سربازان مشغول به خدمت این استان مورد بخشش قرار گرفت.

سرهنگ حجت الله واعظی نژاد در گفتگو با مهر اظهار داشت: به مناسبت سفر پربرکت مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی اضافه خدمت ناشی از غیبت اولیه ( سنواتی) تمامی سربازان مشغول به خدمت نیروهای مسلح این استان مورد بخشش قرار گرفت.

وی ادامه داد: این بخشودگی شامل سربازانی می شود که از تاریخ چهارم خرداد ماه امسال تا اول آبان ماه امسال به خدمت اعزام شده اند.

معاون قوانین و مقررات سازمان وظیفه عمومی یادآور شد: اضافه خدمت سنواتی مشمولان غایبی که تا تاریخ سوم خرداد ماه خود را معرفی و به خدمت اعزام شده اند بر اساس قانون جدید مورد بخشش قرار گرفته است.


[ شنبه 91/7/22 ] [ 12:27 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

رهبری منزل

یک نفر را مثل آقاى خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بناى قلبى اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند، پیدا نمى کنـید، ایشان را من سالهاى طولانى مى شناسم،.» امام خمینى «قدس سره»
------------------------------------
خواننده با لمس این زندگی به احساس آرامش وصف ناشدنی در مورد آینده کشورش می رسد. انعکاس این ناشنیده ها و نادیده ها باعث کدورت خاطر معظم له می شود و گرنه ایشان باید تا کنون چندین بار به رسانه های همگانی این اجازه را می دادند که سیمای زندگی اش را به تصویر بکشند


[ شنبه 91/7/22 ] [ 12:25 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 167
بازدید دیروز: 75
کل بازدیدها: 3108018
Flag Counter