شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
اين اتاق جهت مسائل روزمره سياسي واجتماعي ايجاد شده از دوستان عزيز خواهشمند است اگر مطلب سياسي واجتماعي داريد به اشتراك بگذاريد

پيام‌هاي اتاق

تسبیح دیجیتال
غلامعلي رياحي وكيل خانم هاشمي در گفت‌وگو با ايسنا درباره جزييات محاكمه موكلش گفت: مطابق وقت تعيين شده دادگاه تشكيل شد. نماينده دادستان كيفرخواست را قرائت كرد و به خانم هاشمي به عنوان «فعاليت تبليغي عليه نظام» تفهيم اتهام شد. وي ادامه داد: پاسخ‌هاي لازم از طرف خانم هاشمي و بنده به دادگاه ارائه داده شد ولي با توجه به اينكه دادگاه غيرعلني بود، اجازه نداريم جزئيات آن را منتشر كنيم.
وكيل مدافع فائزه هاشمي گفت: در مجموع بعد از لايحه تكميلي كه ظرف دو سه روز آينده به دادگاه خواهيم داد، دادگاه تصميمش را خواهد گرفت. وي افزود: ما به عنوان آخرين دفاع فرصت خواستيم كه ظرف سه روز لايحه دفاعي خود را تقديم دادگاه كنيم.
بر اساس اين گزارش، پيش از اين قرار بود اولين جلسه‌ رسيدگي به اتهامات خانم هاشمي صبح روز يك‌شنبه ـ 23 مرداد ماه ـ‌ در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضي صلواتي برگزار شود كه به دليل درخواست استمهال وكيل پرونده و براي تداركات دفاع و موافقت دادگاه با اين درخواست، جلسه‌ دادگاه به تاخير افتاد و وقت رسيدگي نيز تجديد شد.
به گزارش ايسنا، اين پرونده با اعلام جرم دادستاني تهران و به اتهام فعاليت تبليغي عليه نظام تشكيل شده است و اتهام انتسابي به «فائزه هاشمي» نيز به دليل مصاحبه او با سايت روزآنلاين بوده است.
mp3 player شوکر
گروه مسايل روز سياسي واجتماعي
vertical_align_top