شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
اين اتاق جهت مسائل روزمره سياسي واجتماعي ايجاد شده از دوستان عزيز خواهشمند است اگر مطلب سياسي واجتماعي داريد به اشتراك بگذاريد

پيام‌هاي اتاق

mp3 player شوکر
+ رئيس ستاد انتخابات هکرها را به مبارزه طلبيد! به گزارش ايرنا، 'سيد صولت مرتضوي' پس از حضور در جلسه غيرعلني امروز (سه شنبه) مجلس در جمع خبرنگاران، تلاش وزارت كشور و شوراي نگهبان براي اجراي بخشي از انتخابات مجلس نهم به شكل تمام رايانه اي را يادآور شد و افزود:
انتخابات در 10 درصد حوزه هاي انتخابيه به شكل تمام رايانه اي برگزار مي شود و تلاش مي كنيم كه روز به روز به سمت بهتر شدن اين فرايند پيش برويم. معاون سياسي وزير كشور درباره موضوع مورد بحث در جلسه غيرعلني امروز مجلس گفت: در اين جلسه به برخي سوالات نمايندگان در خصوص رايانه اي شدن انتخابات پاسخ داديم و مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد.
مرتضوي در پاسخ به سوال ديگري تاكيد كرد: امكان تخلف انتخاباتي وجود ندارد و مسايلي كه گفته مي شود درست نيست.
رييس ستاد انتخابات كشور در پاسخ به اين سوال كه آيا احتمالاتي نظير قطع شدن اينترنت و يا هك شدن سامانه انتخاباتي در روند برگزاري رايانه اي انتخابات در 10 درصد حوزه ها درنظر گرفته شده است يا خير، تصريح كرد: سيستم ما به اينترنت وصل نيست كه بخواهيم چنين دغدغه اي داشته باشيم و هر كسي هم كه ادعاي هك شدن سيستم را دارد از او مي خواهيم اگر توانست اين كار را انجام دهد. وي تاكيد كرد:
امكان هك شدن سامانه انتخاباتي وجود ندارد. رييس ستاد انتخابات كشور در پاسخ به سوال ديگري نيز يادآور شد كه در سي سال گذشته در انتخابات هاي مختلف و در سطوح مختلف از جمله هيات نظارت، هيات هاي اجرايي، فرماندار و معاون استاندار، نقش جدي در برگزاري انتخابات داشته است. مرتضوي در ادامه اين شايعه كه وي در مقطعي رياست سازمان زندان ها را برعهده داشته است را رد كرد.
يازهرا س
باسلام لطفا به اتاق شهيد مفقود الاثر مصطفي نوراني هم سربزنيد.التماس دعاي فرج ياعلي عليک السلام
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
گروه مسايل روز سياسي واجتماعي
vertical_align_top