ابزار وبلاگ

انتخابات بجنورد - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

 

مرد عمل: “مجتبی ذو‌النور” مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به کنار رفتن برخی از کاندیداها از عرصه انتخابات گفت: سه نفر از اصولگرایان شامل “ولایتی”، “قالیباف” و “جلیلی” باید به این نتیجه برسند که با هم ائتلاف کنند.

 

 

وی ادامه داد: درست‌ترین کار این است که اصولگرایان ائتلاف کنند و به یک نفر واحد برسند.

ذو‌النور افزود: عقل سیاسی و مسائل و منافع جریان اصولگرایی و خط امام و انقلاب اقتضا می‌کند تا این سه نفر به یک نفر برسند و امیدواریم این اتفاق نظر هرچه زودتر حاصل شود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: یکی از علت‌های عدم انصراف اصولگرایان در این عرصه عدم نگرانی آنها است چرا که آنها فکر می‌کنند با توجه به فضای امروز آقایان اصلاح‌طلب اگر هم اجماع داشته باشند رأیشان به حدی نیست که برنده انتخابات باشند.

وی افزود: اصولگرایان فکر می کنند میزان رأی اصلاح‌طلبان در حدی نیست که حتی با پراکندگی آراء اصولگرایان رقابت کند.

ذو‌النور اظهار داشت: عقل سیاسی حکم می‌کند که باید جلوی خطر را زودتر گرفته و آن را به حداقل رساند لذا از کاندیداهای اصولگرای حاضر در صحنه اگر به فکر مصالح و منافع نظام و حساسیت شرایط جامعه هستند با هم اجماع کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه خاطر نشان کرد: کاندیداهای اصولگرایان باید با توجه به قرب الهی و بخاطر معامله با خدا و به نفع یکدیگر کنار بروند تا کاندیدای منتخب با آرای بالایی رئیس‌جمهور شود و این جزو نقاط قوت وی خواهد بود.

ذوالنور

 


[ چهارشنبه 92/3/22 ] [ 11:23 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

مرد عمل: محمد رضا طالقانی، محمدرضا خلعتبری، حنیف عمران‌زاده،هادی نوروزی، عسگری محمدیان، حسین اجاقی،میرشاد ماجدی، پریسا فرشیدی،فرشاد پیوس، رضا شاهرودی، مهرداد اولادی، کمیل قاسمی، حسین عبدی، رضا یزدانی، علیرضا نصرآزادانی،علیرضا رضایی،ابراهیم جوادی، حسین ملاقاسمی،ندا زارع و محسن حاجیلو.

نه در ایران که در همه جای جهان رابطه ورزشکاران و عالم سیاست همواره بر مدار احتیاط بوده است.از این رو کمتر شاهد ورودشان به این حوزه بوده‌ایم اما این به منزله جدایی کامل آنها از سیاست نیست.مهم‌ترین اِلمان در این بین صداقت است.دقیقا همان مشی‌ای که دکتر قالیباف پیش گرفت و حالا بخش اعظمی از ورزشکاران و پیشکسوتان بی‌آنکه منتی بگذارند حمایت شان را از شهردار تهران ابراز می‌کنند.

دراین بین نام‌هایی دیده می‌شود که پیش از این سابقه نداشت آنها از کسی در چنین کارزاری به صورت مستقیم حمایت کنند.اما آنچه قالیباف در نیروی انتظامی و شهرداری انجام داد به خودی خود کافی بود تا مردان ورزش درک کنند مدیری از این جنس تا چه حد به مقوله ورزش احترام می‌گذارد.

اگر قرار به شعار باشد همه به صورت تمام قد می‌گویند ورزش از اولویت‌های ماست اما هنگام عمل فرق مدیر با مدیر مشخص می‌شود.دوران طلایی پاس تهران بزرگ هنگامی نبود که آنها قهرمان آسیا شدند بلکه به دوره‌ای بر می‌گردد که آنها تنها باشگاه حرفه‌ای ایران بودند که ورزشگاه اختصاصی داشتند و ساختاری منسجم برای تیم داری.

در دوره‌ای که دکتر قالیباف در رأس فرماندهی ناجا بود پاس به شکل واقعی کلمه به یک تیم حرفه‌ای بدل شد که در رشته فوتبال بازیکنان متعددی را پرورش داد و به تیم ملی معرفی کرد.این یعنی اهمیت دادن به ورزش.

وقتی خداداد عزیزی که کمتر به دنیای سیاست سرک می‌کشد از قالیباف حمایت می‌کند یعنی او چیزی را دیده است که پیش از این کمتر نمونه مشابهش را ورزشکاران دیگر دیده‌اند.

حماسه‌ساز ملبورن در مصاحبه با تهران امروز پرده از یک راز بر می‌دارد و می‌گوید: «روزی که پاس برای جذب من پیشنهاد داد ثانیه‌ای درنگ نکردم و به‌خاطر شخص قالیباف به جمع آنها پیوستم.»

خداداد عزیزی که از نزدیک دکتر قالیباف را می‌شناسد ورود او به بدنه دولت را منشأ خیر برای عالم ورزش می‌داند و اعتقاد دارد چنین مدیرانی هستند که می‌توانند تحولی را در ورزش ما پدید بیاورند چون جنس نگاه شان به ورزش حمایت محورانه است نه منفعت طلبانه.از سوی دیگر منصور برزگرهم به صورت کامل از قالیباف حمایت می‌کند.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران می‌گوید همه نامزدها در مورد ورزش شعار می‌دهند اما بروید کارنامه تک تک آنها را در جاهایی که خدمت کرده‌اند ببینید و متوجه شوید چقدر به ورزش اهمیت داده‌اند.از منظر برزگر این تنها قالیباف است که در ادوار مختلف نشان داده دلش با ورزشی هاست.او به ساختار تکرار نشدنی پاس نیروی انتظامی اشاره می‌کند و سپس به بخش ورزش محلات شهرداری تهران می‌رسد.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد اعتقاد دارد دکتر قالیباف در عمل نشان داد است به ورزش علاقه‌مند است و آن را از دغدغه‌های اصلی‌اش می‌داند.علاوه بر این دو، نفرات دیگری مثل حمید سوریان، امیررضا خادم،علیرضا دبیر، احسان لشکری،خدیجه آزادپور،علیرضا منصوریان و همچنین علی پروین هم بودند که جمله مشترکشان در حمایت از قالیباف این بود: «او مدیری امتحان پس داده است که نشان داده بیشتر از سایر مردان سیاست،جنس ورزش را درک می‌کند و دلسوز این قشر است.»

بهداد سلیمی هم در این بین علاوه برحمایت کلامی در سفر دکتر قالیباف به مازندران به استقبال او رفت تا اینچنین به مدیری از جنس سیاست ادای دین کند که همواره نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران داشته است.علاوه بر این افراد نفرات دیگری هم بودند که طی چند روز گذشته به صورت رسمی حمایت شان را از شهردار تهران ابراز داشتند؛


محمد رضا طالقانی، محمدرضا خلعتبری، حنیف عمران‌زاده،هادی نوروزی، عسگری محمدیان، حسین اجاقی،میرشاد ماجدی، پریسا فرشیدی،فرشاد پیوس، رضا شاهرودی، مهرداد اولادی، کمیل قاسمی، حسین عبدی، رضا یزدانی، علیرضا نصرآزادانی،علیرضا رضایی،ابراهیم جوادی، حسین ملاقاسمی،ندا زارع و محسن حاجیلو.

بیش از 2000 نخبه در حمایت از قالیباف بیانیه ای را صادر کردند.

متن آن بیانیه به این شرح است:

ما نخبگان و مخترعان و دانشمندان ایران اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری حضور درعرصه جهاد سیاسی کشور و انتخابات 24 خردادماه را یک تکلیف شرعی دانسته و ضمن احترام به زحمات و تلاشهای کلیه نامزدهای انتخاباتی، نظر به مدیریت کارآمد و با کفایت جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف ،که یک اسوه ایثارو الگوی مدیریت جهادی بوده را اصلح تر می دانیم، که امید می رود با حمایت همه جانبه از ایشان و با مدیریت جهادی و راهبردیشان به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور، تولیدات هر چه بیشتری رادر زمینه علم و فناوری در کشور شاهد باشیم وهر چه سریعترجمهوری اسلامی ایران به قطب فناوری های پیشرفته وکار آفرینی در افزایش تولیدات دانش بنیان، که راه اصلی توسعه با شکوه و اقتدارملی کشورعزیزمان در دنیا، به فرموده مقام معظم رهبریست تبدیل گردد.و از همه مردم عزیز کشورمان دعوت می شود جهت خلق حماسه سیاسی دیگر برگ زرینی در افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در 24 خرداد ماه به ثبت رسانیم.

نخبگان علمی حامی شامل بخش های ذیل می گردد:

1- نفرات اول تا سوم المپیادها و جشنواره های خوارزمی کشور

2- نفرات اول تا سوم کنکور سراری کلیه مقاطع تحصیلی

3- دانش آموختگان ممتاز دانشگاهی

4- مخترعان سطح یک و دو وسه که حداقل یک اختراع تایید شده بنیاد ملی نخبگان را دارند.

5- نخبگان قرانی

6- دانشجویان نمونه کشوری

7- دانشجویان عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی

*****

1- دانشجویان شهید بزرگوارهسته ای دکترشهریاری —————-4 نفر

2- اعضای تیم علمی و همکارشهید بزرگوار دکتر رضائیان ————–5 نفر

3- دانشجویان نخبه دکتری فیزیک هسته ای ———————20 نفر

4- نخبگان و مخترعان برجسته نانو فناور کشور ——————186 نفر

5- نخبگان حاضردر پروژه های عمرانی شهرداری تهران ————-125 نفر

6- اساتید هیئت علمی نخبه کلیه دانشگاه ها و پژوهشگا هها ————486نفر

7- نخبگان دانشجو و مخترع دانشگاه تهران ——————–128 نفر

8- نخبگان دانشجو ومخترع دانشگاه شریف ——————— 125 نفر

9- نخبگان علمی دانشجو ومخترع دانشگاه علم و صنعت ایران ————145 نفر

10- نخبگان علمی دانشجو ومخترعدانشگاه صنعتی اصفهان ————–186 نفر

11- نخبگان علمی دانشجو و مخترع دانشگاه تربیت مدرس تهران ———–116 نفر

12- نخبگان علمی و دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد—————-98 نفر

13- نخبگان علمی ومخترع دانشگاه امیر کبیر ———————-104 نفر

14- نخبگان علمی کلیه دانشگاه آزاد اسلامی ساسر کشور ————–386 نفر

15- نخبگان سایر دانشگاهها (سراسری- پیام نور- جامع علمی کاربردی- غیر انتفاعی)284 نفر


[ چهارشنبه 92/3/22 ] [ 11:22 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

این نظرسنجی در تاریخ نوزدهم خرداد ماه توسط یکی از نهاد های معتبر، در کل کشور صورت گرفته است.

 

به گزارش ایسنا، فرارو در ادامه نوشت: مخاطبان گرامی توجه داشته باشند که نظرسنجی‎های سایت‎های خبری، گویای واقعیت رویکرد کلی مردم ایران نسبت به نامزدها نیست زیرا هر سایت خبری، نوع خاصی از مخاطبان خویش را دارد؛ مخاطبانی که به استفاده از سایت‎های اینترنتی علاقمندند.

بدین ترتیب، آن دسته از مرکز نظرسنجی که جامعه نمونه خود را از آحاد مردم در سطح شهرها و روستاها انتخاب می‎کنند، نتایج واقعی‎تری به دست می‎دهند.

 

 


[ چهارشنبه 92/3/22 ] [ 8:33 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

حامیان یک کاندیدا 30 میلیون صلوات برای پیروزی کاندیدایشان نذر می‎کنند.

به گزارش ایسنا، سایت دیساپ به نقل از یکی از وبلاگ های حامی یک کاندیدای ریاست جمهوری نوشت: طرفداران این کاندیدا در یک حرکت فرهنگی اقدام به راه اندازی طرح 30 میلیون صلوات برای پیروزی کاندیدای محبوب خود نموده‎اند.

براساس این گزارش، حامیان دکتر محمدباقر قالیباف، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اقدام به انتشار طرح 30 میلیون صلوات برای تمسک به ائمه در یاری کاندیدای محبوب شان نموده‎اند.

این گزارش همچنان می‎افزاید: این گروه از طرفداران جوان حامی قالیباف معتقدند در روزهای واپسین انتخابات باید به ریسمان الهی چنگ بزنیم و آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» را به معنای واقعی سرلوحه اعمال و رفتارمان قرار دهیم.

حامیان دکتر قالیباف معتقدند: ما می‎خواهیم هم با حضور خود و هم با اجرای طرح 30 میلیون صلوات حماسه سیاسی و حماسه فرهنگی را در کشور در روز 24 خرداد به اجرا در بیاوریم.

این گروه از حامیان این کاندیدا امیدوارند با تمسک به نیروهای الهی رئیس جمهور 30 میلیونی را در 24 خرداد رقم بزنند.


[ چهارشنبه 92/3/22 ] [ 8:32 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

 

دکتر محمدباقر قالیباف بعد از پایان سفر سه ساعته خود به بجنورد روانه مشهد مقدس شده و در مسیر حرکت با استقبال پرشور اقشار مختلف مردم شیروان وارد این شهر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، قالیباف در میدان امام علی(ع) و میدان امام خمینی(ره) این شهر مورد استقبال قرار گرفته و مردم با قربانی کردن دام حضور این یار خراسانی در این خطه را گرامی داشتند.

اقوام گوناگون این شهرستان اعم از کرد و ترک با لباس‌های محلی به استقبال این نامزد ریاست جمهوری آمده بودند.

قالیباف دقایقی چند ضمن پاسخ به ابراز احساسات مردم این شهرستان حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد را مورد تاکید قرار داد.

این نامزد ریاست جمهوری سپس در میان خیل طرفداران برای حضور در برنامه‌ها به سمت مشهد مقدس عزیمت کرد.

به گزارش فارس، شیروان به عنوان بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر خراسان شمالی پس از بجنورد در 60 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

سفر محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری به خراسان شمالی نخستین سفر یکی از هشت نامزد بعد از آغاز فرصت قانونی مبارزات انتخاباتی بود.

قالیباف

 


[ دوشنبه 92/3/20 ] [ 12:1 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

سرویس سیاسی«فردا»:  جمعی از فعالین دانشجویی کوی دانشگاه تهران در سال 1382 با نوشتن نامه ای خطاب به دکتر قالیباف ضمن رد اکاذیب منتشر شده از سوی رسانه های بیگانه و برخی رسانه های دروغ پرداز داخلی در ماجرای کوی دانشگاه؛ از مدیریت توانمند وی در حادثه کوی دانشگاه 82 تشکر نموده و حمایت خود را از نامزدی وی در انتخابات اعلام کردند. 
به گزارش داشگاهیان نیوز، مشروح بیانه بدین شرح است:

قالیباف

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر قالیباف
سرباز دلاور جبهه های دفاع مقدس و مدیر توانمند امروز

مستحضرید شرایط حساسی بر کشور حاکم است؛ رسانه ها و شیپورهای پرهیاهو و سراسر بی اخلاق رگبار دروغ و تهمت را در دست گرفته اند و ناباورانه بر سرمایه های کشور می تازند. منفعت طلبی و قدرت طلبی در این آب گل آلود؛ خوش رقصی های سیاسیون فرصت طلب را دو چندان کرده؛ ایادی خارجی و داخلی استکبار و استحمار وجدان بیدار و آگاهی بخش امثال شما گرامیان را به بهانه آزادی و انسانیت و به کام نان و آب مورد حمله قرار داده اند و در نتیجه دوستان نادان و دشمنان دانا بنا به حب النفس و بی تقوایی؛ ناجوانمردانه نظاره گر پایمال شدن ارزشمندترین سرمایه ها و ذخیره های الهی ملت نشسته اند.
اینهمه سبب شد؛ ما جمعی از دانشجویان فعال و اعضای تشکل های مختلف دانشجویی دانشگاه تهران در سال های پر حادثه اوایل دهه 80 شمسی فارغ از فضای انتخاباتی و بنا به وظیفه حفظ نظام و سرمایه های سترگ آن که میراث حضرت امام خمینی(ره) عزیز است؛ ضمن سپاس از حضرتعالی در مدیریت دلسوزانه واقعه کوی دانشگاه در سال 82 به شفاف سازی پیرامون حوادث آن سال بپردازیم. وقایع کوی دانشگاه تهران در سال 82 که در حال حاضر دستمایه هجمه بیگانگان و همچنین قدرت طلبان داخلی به دکتر قالیباف شده است، حادثه ای ساده نبود. حادثه ای بود سرشار از اتفاقات ریز و درشت که اگر تدبیر و مدیریت آن روزها از سوی نیروی انتظامی نبود، شاید به فتنه ای بزرگتر از فتنه 88 منتهی میشد که مشخص نبود در انتها چه مصیبتهایی بر کشور وارد میشد و چه افراد و خانواده هایی از عواقب آن در محیط دانشگاه رنجیده خاطر می شدند.
سیاست وقت نیروی انتظامی برای مدیریت فضای دانشگاه که شاه بیت آن اعتماد سازی و مشارکت پلیس و دانشجویان برای حل مشکل بود؛ سیاستیست که اگر ادامه میافت هیچگاه شاهد تکرار حمله به کوی دانشگاه در سال 88 پس از واقعه تیر 78 نبودیم. واقعه ای که مقام معظم رهبری از آن با نام جنایت یاد نمودند و سبب تکدر خاطر عموم ملت گردید. این سیاست سبب شده بود حضور نیروی انتظامی در دانشگاه در مواقع حساس سبب آرامش قلب دانشجویان گردد. همراهی پلیس چنان مورد توجه دانشجویان قرار گرفته بود که از آن زمان شعار "نیروی انتظامی، تشکر تشکر” در دانشگاه طنین انداز شد. در فضای دانشگاه شاهد آرامش بودیم، این آرامش نه با حضور امنیتی که با مشارکت دو سویه پلیس و دانشجویان تأمین شده بود و گواهی بر موفقیت راهبردهای کلان نیروی انتظامی داشت.
 نه به گروهی اجازه داده شد که به بهانه ای وارد دانشگاه شوند و فاجعه بیافرینند، نه مهلتی به سودجویان تا فضای خیابان ها را ناامن کنند و زمینه را برای جولان فرصت طلبان و قانون شکنان فراهم سازند. همه این ها باید به پای تدبیر نیروی انتظامی وقت نوشته شود. در آن لحظات که کسی در وزارت کشور و وزارت علوم پاسخگوی دانشجویان نبود، در آن شرایط که حق تیر و برخورد با دانشجویان از سوی شورای عالی امنیت ملی وقت صادر شده بود، حضور مسئولان نیروی انتظامی در بین دانشجویان گواهی از مدیریت بحران به شیوه ای مسالمت آمیز از سوی نیروی انتظامی بود.
اما کسانی که امروز در خط مقدم هجمه به دکتر قالیباف هستند، آن روزها به دنبال بهره برداری و منفعت طلبی سیاسی خود بودند. پرونده مدیریت آنها در شرایط مشابه مشخص و عیان است و ملت می توانند پیرامون کسانی که با حیله های سیاسی برای خود کاسبی راه انداخته اند را در شرایط امروز در دو سر افراط و تفریط شناسایی کنند.
در پایان بر خود لازم می دانیم بار دیگر از مسئولین وقت نیروی انتظامی و هم چنین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به سبب به کارگیری تدبیر و در نظر داشتن منافع دانشجویان در وقایع کوی دانشگاه در سال 82 تشکر کنیم. ان شاالله مطمئنا در محضر خداوند منان ماجور هستید.
نکته ای که باقی می ماند سوالی است بزرگ در ذهن همگان؛ دلیل این هجمه ها و حملات به دکتر قالیباف چیست؟چه گونه است که گذر از بحرانها در پی تدببر و مدیریت بحران در شرایط وقت و حوادث سال 82 از سوی فرماندهی نیروی انتظامی به کام دیگران نوشته می شود، اما تخریب و هجمه آن گریبانگیر دکتر قالیباف می شود؟ پاسخ به سوال روشن است. عده ای نمی خواهند علاوه بر پلیس و شهرداری، عموم ملت و تمام نقاط ایران آرامش را احساس کنند. عده‌ای حیاتشان در عدم آرامش و بی انضباطی و خمودگی اجتماعیست. امیدواریم ملت رشید ایران باردیگر با حماسه آفرینی سیاسی خود که مطالبه اصلی مقام معظم رهبریست مهر باطل شد را بر توطئه های ایادی بیگانه محکمتر از همیشه بر تارک تاریخ ثبت نمایند. ان شا الله.
والعاقبه للمتقین

1- حسن اشتری
2- ابوطالب محمدی
3- علی فیاضی
4- حسین خراسانی
5- ابراهیم راستینیان
6- روح اله صالحی
7- علی فاطمیان
8- امید شریفی
9- مهدی ادیبان
10- رامین تقویان
11- مجید محبوب آرا
12- محمد عسگری
13- رضا رسولیان
14- سعید راد مرد
15- حمید ده نبی
16- رسول حیدری
17- مسلم جعفری زاده
18- روح اله هیوی
19- محسن محمودی
20- امین مرادیان
21- مهدی کشاورز
22- علی بیگی
23- محمد حیدری
24- حسین بیگدلی
25- یوسف محمدی
26- عیسی شنبدی
27- محمد کرمی
28- هدایت فاطمی
29- روح اله موسوی
30- میثم شیخ
31- محسن کدخدائیان
32- مهدی کریمی
33- ارسلان صادقی
34- غلامعلی صیادی
35- محمد جعفر حاتمیان
36- سید اصغر حسینی
37- سید مهدی موسوی
38- رضا حبیبی
39- سیوان خالدی نیا
40- سعید صداقتی
41- حبیب خسروی
42- پرویز علی اصل
43- کامران شاهین
44- محمدرضا بهرامی
45- مهدای رمضانزاده
46- حسین شریفی
47- مسعود کرمی
48- عمار رحمانی
49- محمد اسکندری
50- حسین طالبی
51- ابوالفضل همراه


[ دوشنبه 92/3/20 ] [ 11:40 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
[ دوشنبه 92/3/20 ] [ 11:38 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

 

حجت الاسلام نقویان در برنامه امروز خود با مردم تهران، به بیان دیدگاه های خود از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف خواهد پرداخت .
زندگی: حجت‌الاسلام ناصر نقویان کارشناس و مبلغ حوزوی برای حمایت از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز در بوستان جوانمردان با مردم سخن می گوید.
 حجت الاسلام نقویان در برنامه امروز خود با مردم تهران، به بیان دیدگاه های خود از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف خواهد پرداخت .
این برنامه ساعت 19 امروز در بوستان جوانمردان تهران برگزار خواهد شد.  
گفتنی است پیش از این نیز حجت الاسلام شهاب مرادی مشاور فرهنگی محمد باقر قالیباف حمایت خود از این کاندیدای ریاست جمهوری را اعلام کرده بود. وی تاکید کرده بود که  رای او به قالیباف است و دولت جهادی در نظر دارد تصدی‌گری فرهنگی را به حداقل برساند.
نقویان

 


[ یکشنبه 92/3/19 ] [ 8:6 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]


[ یکشنبه 92/3/19 ] [ 8:4 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
محمدباقر قالیباف پیش از ظهر امروز با حضور در اجتماع پرشور هزاران نفر از اقشار مختلف مردمی شهر بجنورد در مسجد انقلاب این شهر به ایراد سخنرانی پرداخت.




[ یکشنبه 92/3/19 ] [ 8:0 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 29
بازدید دیروز: 93
کل بازدیدها: 3109816
Flag Counter