ابزار وبلاگ

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی : تقویم انتخاباتی نهمین دوره مجل - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

سجادی :شروع ثبت نام از نامزدها از روز سوم دی ماه  همزمان با سراسر کشور و  به مدت یک هفته از طریق مراجعه به حوزه های اصلی، وزارت کشور و یا از طریق اینترنت  امکان پذیر است .
رییس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی در جمع خبرنگاران با اعلام تقویم انتخاباتی نهمین دوره مجلس از انتخاب اعضای ستاد انتخابات استان خبرداد و گفت : کمیته های مربوطه ستاد نیز شکل گرفته و برنامه های آنها در ستاد مرکزی مصوب شده است .
سید کریم سجادی افزود : برای تمامی اعضای ستاد دوره های آموزشی نیز برگزار شده است.
وی از  شروع ثبت نام از نامزدها از روز سوم دی ماه  همزمان با سراسر کشور و  به مدت یک هفته از طریق مراجعه به حوزه های اصلی، وزارت کشور و یا از طریق اینترنت خبرداد و گفت : همزمان هیات های اجرایی نیز برابر قانون در استان  شکل خواهد گرفت.
سجادی در ادامه افزود  :  به استناد ماده 48 قانون انتخابات ، از روز چهارم دیماه صلاحیت داوطلبان از مراجع چهارگانه به مدت ده روز استعلام خواهد شد.
سجادی زمان دریافت شکایت از داوطلبان رد صلاحیت شده و آغاز رسیدگی به شکایات و استماع دفاعیات آنان را به استناد ماده 52 قانون انتخابات از 21 دیماه به مدت سه روز اعلام کرد .
رییس ستاد انتخابات استان ، زمان اعلام قطعی اسامی داوطلبان نمایندگی را دوم اسفندماه خواند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در پاسخ به سوالات خبرنگاران ، تغییر در حوزه های انتخابیه استان را به رغم تصویب در دولت و تائید در کمیسیون مربوطه در مجلس ، به دلیل نبود زمان لازم برای طرح در صحن مجلس غیر ممکن خواند.
وی همچنین از برگزاری چهارمین دوره مانور انتخابات همزمان با برگزاری نشست رسانه ای خبر داد.
سجادی تعداد صندوقهای رای در خراسان شمالی را 702  صندوق پیش بینی کرد و گفت : افزایش صندوق های رای منوط به پیشنهاد هیات اجرایی است.


[ جمعه 90/10/2 ] [ 6:59 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 208
بازدید دیروز: 350
کل بازدیدها: 3109409
Flag Counter