ابزار وبلاگ

کاندیداهای احتمالی حوزه انتخابیه اسفراین - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

هر چند تا  زمان برگزاری  نهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی مدت زمان زیادی مانده است اما از مدت ها پیش به صورت غیر رسمی تبلیغات انتخاباتی  در اسفراین آغاز شده است. 

و رفته رفته چهره های اصلی این رقابت مشخص تر می شوند هر چند پیش از این هم تا حد زیادی می شد کاندیداهای احتمالی این دوره را حدس زد این روز ها گمانه زنی ها کم کم به یقین تبدیل می شوند و تا امروز رقابت سه نفر دز انتخابات نهم قطعی است

1 : نوررالله دنیوی راد دنیوی رئیس شورای شهر اسفراین و رئیس بیمارستان تامین اجتماعی  پزشک . او که  پیش از این هم امدنش قابل پیش بینی بود به صورت غیر رسمی در مجالس و محافل شخصی زمینه را برای ورود  به عرصه انتخابات فراهم کند . عده ای براین باورند که برکناری مسلم نوری شهردار پیشین در آخرین روزهای سال گذشته و تلاش برای  به روی کار آوردن عیس دانایی  آغاز این حرکت بود هر چند تاکنون تلاش های او و سایر اعضای همسو با او در بازگرداندن دانایی بی نتیجه بوده است . اما دنیوی راد  سعی دارد  با بهره گیری از شهرت خود به عنوان  یک پزشک ، وجهه خانوادگی خود در بین مردم  و اسفتاده از شخصیت عیس دانایی برای جلب آرا تلاش کند .

2- علی اصغر جعفری  ، بیشتر به عنوان یک چهره فرهنگی مطرح است و حضور او در صداو سیمای جمهوری اسلامی  به عنوان مشاور رییس رسانه ملی ومدیر کل حوزه ریاست این سازمان در 5 سال اخیر حاکی از این مساله است . .جعفری تا همین اواخر حضورش در انتخابات چندان قطعی نبود اما از آمد و رفت های او در هفته های اخیر و دیدارهایش با مسئولان و شخصیت های صاحب نفوذ شهر  می شود یقین پیدا کرد که او خواهد آمد . جعفری سعی می کند باتکیه  بر تجربیات ممتد اجرایی  مقولات فرهنگی  و به عنوان یک شخصیت با راه  و رسم سیاسی شناخته شده خود را در معرض انتخاب مردم اسفراین  قرار دهد.

3: هادی قوامی نمانده فعلی از رقبا ی جدی دنیوی راد و جعفری است . ارائه گزارش عملکرد 6 ماهه در مجامع مختلف ،برگزاری  جلسات متعدد اداری در قالب فعالیت های نمایندگی در ماه های پایانی دوره نمایندگی نشانه ای ازرفتارهاو فعالیت های انتخاباتی او است. قوامی  هرچند در دوره گذشته توانست با اکثریت آرا روانه مجلس شود اما به نظر می رسد در این سال ها از میزان آرای او کاسته شده است .  نکته ای که رقبای او را امید وار می کند بتوانند در یک رقابت تنگاتنگ او را کنار بزنند

هرچند شنیده های حکایت از تلاش های مسلم غلامی  برای  ورود به عرصه رقابت ها  دارد اما هنوز چندان نمی شود  خیلی به آن پرداخت.

منبع : اسفراین نیوز


[ جمعه 90/10/2 ] [ 6:49 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 213
بازدید دیروز: 350
کل بازدیدها: 3109414
Flag Counter