شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
اين اتاق جهت مسائل روزمره سياسي واجتماعي ايجاد شده از دوستان عزيز خواهشمند است اگر مطلب سياسي واجتماعي داريد به اشتراك بگذاريد

پيام‌هاي اتاق

mp3 player شوکر
رييس دانشکده حقوق دانشگاه شهيد بهشتي تهران با بيان اينکه بررسي و حل موضوعات پزشکي از جمله ناباروري و دوجنسيتي لازم است، گفت: مساله دو جنسيتي و ارايه تقاضا براي تغيير جنسيت از مسائل روز دنيا است که بايد مباحث حقوقي، علمي و فقهي آن مورد بررسي و دقت قرار گيرد.
گودرز افتخار جهرمي در همايش اخلاق و شيوه‌هاي نوين درمان ناباروري در جهرم افزود: تاکنون 2 هزار و 600 نفر به پزشکي قانوني تهران درخواست تغيير جنسيت داده‌اند. وي با تاکيد بر لزوم طرح و بررسي اين موضوع از جنبه‌هاي مختلف علمي و فقهي، خاطرنشان کرد: در مورد درمان ناباروري روش‌هايي در کشور ما پذيرفته شده، فقها و مجتهدان نيز اين نظريه‌ها و روش‌ها را تائيد کرده‌اند.
همه 8 نظر
نا قابل بانو جان :)
---
+ تنها زن شهيده کربلا
امام حسين (ع) خطاب به ام‌ّ وهب‌ فرمودند: «به خاطر حمايت از اهل بيت من‌، به پاداش نيک نايل مي‌شويد، به سوي زنان بازگرد، رحمت خداوند بر شما باد، بر تو جهاد نيست‌». واقعه عاشوراي سال 61 هجري، يكي از مهمترين حوادث تاريخ بشمار مي رود و به سبب اهميت فوق العاده است كه اين واقعه از جهات گوناگون مورد دقت و بررسي قرار گرفته؛
شايد بتوان گفت كه در ميان همه ي اين بررسي ها و دقت ها به نقش زنان كمتر توجه شده است و اين درحالي است كه زنان چه قبل از عاشورا و چه در روز عاشورا و چه بعد از روز عاشورا نقش بسيار مهمي داشته اند. رشادتها و از خود گذشتگي هاي بانوان در كاروان حسيني از مدينه تا مدينه آنقدر بزرگ و درس آموز است كه هر انساني را به فكر فرو مي برد. ام‌ّ وهب‌، همسر عبدالله بن عمير کلبي بود و در کوفه مي‌زيست‌.
همه 5 نظر
آن غلام‌، با گرزي که برسر آن بانوي رشيد کوبيد، او را هم شهيد کرد. فرزند ام‌ّ وهب نيز در عاشورا به شهادت رسيد، مادرش روز عاشورا از مشوقان او بود تا به جانبازي و فداکاري بپردازد. وقتي وهب (پسر او) پس از مقداري جنگيدن‌، نزد مادر برگشت و گفت‌: آيا راضي شدي‌؟ مادرش گفت‌: وقتي راضي مي‌شوم که در رکاب حسين به شهادت برسي‌.
دوباره رفت و جنگيد تا شهيد شد. ام وهب‌، اولين زني بود که از سپاه حسين بن علي به شهادت رسيد و تنها زن شهيد در کربلا بود. امام حسين (ع) خطاب به ام وهب فرمودند: «جزيتم من اهل بيتي خيراً ارجعي الي النّساء رحمک الله فقد وضع عنک الجهاد» «به خاطر حمايت از اهل بيت من‌، به پاداش نيک نايل مي‌شويد، به سوي زنان بازگرد، رحمت خداوند بر شما باد، بر تو جهاد نيست‌».
غلامعلي رياحي وكيل خانم هاشمي در گفت‌وگو با ايسنا درباره جزييات محاكمه موكلش گفت: مطابق وقت تعيين شده دادگاه تشكيل شد. نماينده دادستان كيفرخواست را قرائت كرد و به خانم هاشمي به عنوان «فعاليت تبليغي عليه نظام» تفهيم اتهام شد. وي ادامه داد: پاسخ‌هاي لازم از طرف خانم هاشمي و بنده به دادگاه ارائه داده شد ولي با توجه به اينكه دادگاه غيرعلني بود، اجازه نداريم جزئيات آن را منتشر كنيم.
وكيل مدافع فائزه هاشمي گفت: در مجموع بعد از لايحه تكميلي كه ظرف دو سه روز آينده به دادگاه خواهيم داد، دادگاه تصميمش را خواهد گرفت. وي افزود: ما به عنوان آخرين دفاع فرصت خواستيم كه ظرف سه روز لايحه دفاعي خود را تقديم دادگاه كنيم.
بر اساس اين گزارش، پيش از اين قرار بود اولين جلسه‌ رسيدگي به اتهامات خانم هاشمي صبح روز يك‌شنبه ـ 23 مرداد ماه ـ‌ در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضي صلواتي برگزار شود كه به دليل درخواست استمهال وكيل پرونده و براي تداركات دفاع و موافقت دادگاه با اين درخواست، جلسه‌ دادگاه به تاخير افتاد و وقت رسيدگي نيز تجديد شد.
به گزارش ايسنا، اين پرونده با اعلام جرم دادستاني تهران و به اتهام فعاليت تبليغي عليه نظام تشكيل شده است و اتهام انتسابي به «فائزه هاشمي» نيز به دليل مصاحبه او با سايت روزآنلاين بوده است.
+ سخنان جالب حسن عباسي در مورد مشايي و اصلاح طلبان
+ من کجام؟!!!! ...جهان از جنگ و خشونت و بي عدالتي خلاص مي شود؟
+ آقاي رئيس جمهور؛ کو دلاري که 900 تومان هم نمي‌ارزد؟ درحالي برخي کارشناسان از سالها پيش موافق افزايش نرخ دلار بودند که احمدي نژاد از سال 84 تاکنون همواره "در حرف" مخالف افزايش نرخ دلار بود ولي اين روزها فراتر از حرف کارشناسان، دلار "در عمل" به 1800 تومان رسيده و هيچ واکنشي از دولت به چشم نمي خورد، پس کو آن دلاري که رئيس جمهور گفته 900 تومان هم نمي ارزد؟
+ تجمع مقابل منزل حسين علايي
+ ازدواج پنج دختر زير 10 سال هرمزگاني
مدير کل ثبت احوال هرمزگان از ازدواج پنج دختر زير 10 سال در استان هرمزگان خبر داد. “رضا غلامپور” افزود: پنج واقعه ازدواج دختران زير 10 سال در استان وجود داشته که سه واقعه در شهرستان ميناب، يک واقعه در شهرستان بندرلنگه و يک مورد در شهرستان بندرعباس رخ داده است.
وي اضافه کرد: کمترين واقعه طلاق در شهرستان پارسيان رخ داده و بيشترين ازدواج نيز در اين شهرستان صورت گرفته است. غلامپور خاطرنشان كرد: شهرهاي ميناب، بستک و قشم کمترين نرخ طلاق را داشته‌اند و بندرعباس و رودان بيشترين نرخ طلاق را به خود اختصاص داده‌اند.
----
سالک313
سکوت واعتراض---------!!!
+ مشخصات تشکل هاي سياسي داراي مجوز فعاليت منتشر شده از سوي اداره کل سياسي وزارت کشور، شامل نام تشکل، تاريخ و شماره مجوز، آدرس سايت، آدرس و شماره تلفن و دورنگار .... جهت دريافت فايل حاوي مشخصات 223 تشکل سياسي داراي مجوز فعاليت اينجا کليک کنيد.
http://www.ipe9.com/file/ahzab/ahzab.pdf
يازهرا س
باسلام لطفا به اتاق شهيد مفقود الاثر مصطفي نوراني هم سربزنيد.التماس دعاي فرج ياعلي عليک السلام
+ اصلاح طلبان در انتخابات شرکت مي‌کنند / ابدا تحريم نمي‌کنيم
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، سيدمحمد خاتمي رييس بنياد باران در حاشيه مراسم ختم محمد خليلي در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتي مجلس گفت: انشاءالله اصلاح طلبان در انتخابات شرکت مي‌کنند. خاتمي در پاسخ به سؤال ديگر خبرنگار فارس اظهار داشت: اصلاح طلبان ابدا انتخابات را تحريم نمي‌کنن
يازهرا س
باسلام لطفا به اتاق شهيد مفقود الاثر مصطفي نوراني هم سربزنيد.التماس دعاي فرج ياعلي عليک السلام
چشم حتما دوست عزيز
يازهرا س
باسلام لطفا به اتاق شهيد مفقود الاثر مصطفي نوراني هم سربزنيد.التماس دعاي فرج ياعلي عليک السلام
+ رئيس ستاد انتخابات هکرها را به مبارزه طلبيد! به گزارش ايرنا، 'سيد صولت مرتضوي' پس از حضور در جلسه غيرعلني امروز (سه شنبه) مجلس در جمع خبرنگاران، تلاش وزارت كشور و شوراي نگهبان براي اجراي بخشي از انتخابات مجلس نهم به شكل تمام رايانه اي را يادآور شد و افزود:
انتخابات در 10 درصد حوزه هاي انتخابيه به شكل تمام رايانه اي برگزار مي شود و تلاش مي كنيم كه روز به روز به سمت بهتر شدن اين فرايند پيش برويم. معاون سياسي وزير كشور درباره موضوع مورد بحث در جلسه غيرعلني امروز مجلس گفت: در اين جلسه به برخي سوالات نمايندگان در خصوص رايانه اي شدن انتخابات پاسخ داديم و مشكل خاصي در اين زمينه وجود ندارد.
مرتضوي در پاسخ به سوال ديگري تاكيد كرد: امكان تخلف انتخاباتي وجود ندارد و مسايلي كه گفته مي شود درست نيست.
همه 5 نظر
امكان هك شدن سامانه انتخاباتي وجود ندارد. رييس ستاد انتخابات كشور در پاسخ به سوال ديگري نيز يادآور شد كه در سي سال گذشته در انتخابات هاي مختلف و در سطوح مختلف از جمله هيات نظارت، هيات هاي اجرايي، فرماندار و معاون استاندار، نقش جدي در برگزاري انتخابات داشته است. مرتضوي در ادامه اين شايعه كه وي در مقطعي رياست سازمان زندان ها را برعهده داشته است را رد كرد.
يازهرا س
باسلام لطفا به اتاق شهيد مفقود الاثر مصطفي نوراني هم سربزنيد.التماس دعاي فرج ياعلي عليک السلام
داوود احمدي‌نژاد با اشاره به جديدترين اقدامات جريان انحرافي گفت: اين جريان افرادي را در جنگل‌هاي شمال در قالب تيم‌هاي کوه‌نوردي آموزش‌هاي نظامي داده و از طريق کانال‌هاي توريستي وابسته به دولت براي آموزش به خارج مي‌بردند.
داوود احمدي‌نژاد در حاشيه سفر خود به اصفهان در جمع دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان اظهار داشت: جريان انحرافي به دنبال درست کردن مجلسي است که بويي از ولايت فقيه نداشته باشد تا به اهداف ناصواب خود دست يابد.
همه 5 نظر
جدا از همه اشتباهاتي كه احمدي نژاد داشته ..هدفمندي يارانه ها خدمت بزرگي به كشور بود.
جدا از بجث حزب گرايي سياسي واقعا هدفمندي يارانه ها کار بجايي بود اما به نظر من در اجرا ونظارت کمي کم کاري شده
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
گروه مسايل روز سياسي واجتماعي
vertical_align_top