ابزار وبلاگ

هجمه تلویزیون فارسی زبان دولت آمریکا به قالیباف+فیلم - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

شفاف: روز گذشته خبرگزاری تسنیم فایلی تصویری را منتشر کرد که بازپخش قسمت‌هایی از  برنامه تخریبی صدای آمریکا علیه قالیباف بود. صدای آمریکا به عنوان رسانه رسمی دستگاه دیپلماسی ایالات متحده در روزهای گذشته در سه نوبت اقدام به پخش این مستند تخریبی کرد. 


انتشار این برنامه تخریبی درحالی است که چندی پیش خبرگزاری رویترز- بخش سرزمین های اشغالی- محمدباقر قالیباف را خطرناک ترین تهدید برای منافع غرب و اسرائیل در قبال ایران خوانده بود. صدای آمریکا در برنامه تخریبی خود پروژه های افتتاح شده توسط شهرداری تهران را مورد هجمه شدید قرار داده و از حضور قالیباف در جنگ هشت ساله عراق علیه ایران به عنوان بخش منفی کارنامه وی یاد می کند. 


رادیو آمریکا همچنین در این برنامه تخریبی 30 دقیقه ای که در پربیننده ترین وقت شب از این شبکه پخش شد سابقه حضور اطرافیان و معاونان شهردار تهران در نهادهای انقلابی همچون سپاه را به زعم خود منفی ارزیابی کرد. این شبکه تلویزیونی مربوط به دولت آمریکا اقدامات قالیباف در زمان فرماندهی‌اش در نیروی انتظامی همچون راه‌اندازی پلیس110، نوسازی ناوگان نیروی انتظامی و... را مورد انتقاد قرار داد.

اقدام شبکه تلویزیونی وابسته به صدای آمریکا برای تخریب محمد باقر قالیباف در حالی است که رسانه‌های منتسب به یک جریان داخلی هم در ماه‌های اخیر شدیدترین موج تخریبی را علیه قالیباف به راه انداخته اند.


پخش این مستند، نشان‌دهنده قوی بودن قالیباف است

غلامرضا اسداللهی نماینده مجلس شورای اسلامی درباره پخش برنامه تخریبی شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره محمد باقر قالیباف یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری می‌‌گوید: «پخش چنین برنامه‌ای نشان‌دهنده نقطه قوت قالیباف است چرا که به گفته امام خمینی (رحمت‌الله علیه) هرموقع آمریکایی‌ها از ما تعریف کردند باید به خودمان شک کنیم.» به گفته اسداللهی از آنجا که قالیباف یکی از نیروهای بزرگ انقلاب و فرماندهان سپاه است، طبیعی است که چنین برنامه‌ای علیه او ساخته شود چون در دوره دفاع‌مقدس فرماندهان سپاه از علل درخشش این دوران بودند سپاهیان مورد غضب آمریکا بودند و دشمنی آمریکا با سپاهیان مشخص است. بخصوص چون سپاهی‌ها حامیان ولایت و امام بوده‌اند و از نظام و ارزش‌ها حراست و پاسداری کرده‌اند،اگر امروز آمریکا یا رسانه‌هایش بر علیه چنین شخصیت‌هایی موضع‌گیری کنند،طبیعی است.به اعتقاد اسداللهی «مردم ما هوشیارند و مثل قبل برنامه‌های اینچنینی نتیجه عکس دارد.» به نظر می‌رسد رسانه‌های غربی در به کارگیری چنین ترفندی برای تخریب‌کاندیداهای مطرح ریاست‌جمهوری تصمیم به پنهان‌کاری و اثرگذاری نرم بر مخاطبان نداشته‌اند و تلاش کرده‌اند با یک برنامه مستند شمشیر را از رو بسته و به طرفداران احتمالی خود از طرفی هشدار برای شرکت نکردن در انتخابات و از طرفی قوت قلب بدهند که ما با شما هستیم؛ طرفدارانی که تاکنون هیچ‌گاه به اثبات عدد و رقم بالای خود موفق نشده‌اند.


انگیزه کاندیداها هدف رسانه‌های غربی است

در اینکه برنامه‌های رسانه‌ای درتصمیم‌گیری مردم تاثیر دارند شکی نیست اما نکته جالب در این میان تاثیری است که رسانه‌ها بر کاندیدا ممکن است بگذارند و موجب تقویت یا تضعیف روحیه این افراد شوند.گرچه خوشبختانه در کشور ما کمتر چنین اقدامی از‌سوی رقبا صورت می‌گیرد اما دشمنان خارجی تلاش می‌کنند از این موضع وارد شده و انرژی موجود در فضای انتخاباتی کشور را کاهش دهند. محمود نگهبان سلامی یکی دیگر از نمایندگانی است که در این باره به تهران امروز می‌‌گوید:معمولا قبل از انتخابات چهره‌های سیاسی که احتمال موفقیت دارند به شکل‌های مختلف از طرف جریان‌های متعدد مورد حمله قرار می‌گیرند. این حمله ممکن است از طرف نیروهای مخالف داخلی باشد یا از طرف کسانی که در خارج از کشور دستی برآتش دارند.به گفته سلامی یکی از گروه‌های فعال در این عرصه رسانه‌های معاند خارجی هستند که از راه تخریب شخصیت‌های مهم داخلی تلاش می‌کنند انگیزه این افراد را برای شرکت در انتخابات کاهش دهند و صلابت مورد نیاز این افراد برای ورود به عرصه رقابت را دچار خلل کنند. به اعتقاد سلامی یکی دیگر از اهداف ساختن برنامه‌های تخریبی رسانه‌ای ایجاد شائبه در دل مردمی است که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند.




دشمنان از ترور به تخریب پناه آورده‌اند

کارشناسان رسانه معتقدند رسانه‌های یک کشور در سایر کشورها در حکم نیروی پیاده نظام هستند و به همان اندازه می‌توانند تخریب‌کننده باشند.حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی نماینده مجلس در این باره می‌‌گوید: «از اول انقلاب دشمنان و بداندیشان معمولا در پی تخریب شخصیت‌های نظام بوده‌اند.» به گفته بیگی دشمنان همیشه شیوه تخریب و ترور را درباره شخصیت‌های مهم نظام پیگیری کرده‌اند. آنها هرجا توانستند شخصیت‌های ما را ترور کنند از این اقدام فروگذار نکردند.به عقیده بیگی اکنون نیز که امکان ترور شخصیت‌های ما را مثل گذشته ندارند سعی می‌کنند از راه تخریب‌ که نوعی ترور شخصیتی و فرهنگی است به اهداف‌شان دست پیدا کنند.


به گفته بیگی دشمنان ما تا دیروز بر علیه ما جنگ تسلیحاتی به راه می‌انداختند اما اکنون ادامه جنگ تسلیحاتی را با جنگ تبلیغاتی بر علیه ما ادامه می‌دهند. حجت‌الاسلام بیگی درباره چنین برنامه‌هایی که تلاش می‌کنند از راه تخریب سپاه و سپاهیان ذهن مردم را دچار سیاه‌نمایی کنند می‌‌گوید: ادبیات ما ادبیات آمریکا نیست و اگر آمریکا می‌‌گوید سپاه بد است برای ما مهم نیست چرا که ما مقلد امام هستیم و ایشان درباره سپاه گفته‌اند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.به اعتقاد این نماینده پیام امام فصل‌الخطاب است و اگر فردی چنین پیشینه‌ای داشته باشد چه بهتر، چرا که سپاه و سپاهی زمان جنگ از انقلاب و مردم دفاع کرد و در زمانی که نیاز به کار فرهنگی بود لباس فرهنگی پوشید و اگر نیاز باشد لباس سیاست می‌پوشد و در همه این موارد از کیان و شرف و شخصیت مردم کشورش دفاع می‌کند.


حضور در دفاع مقدس عار نیست


حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی نماینده گرمی در مجلس شورای اسلامی درباره این اقدام شبکه آمریکایی به تهران امروز می‌‌گوید:هدف دشمن از طرح برخی مسائل تخریب چهره‌های انقلابی،مومن و خدوم کشور است.به اعتقاد این نماینده چون قالیباف در این عرصه‌ها فعال بوده و مدیریت قابل قبولی در شهرداری تهران داشته تلاش چنین رسانه‌هایی این است که چنین شخصیت‌هایی را تخریب‌کنند. به اعتقاد میرقسمت موسوی حضور در دفاع مقدس عار نیست و برعکس جزو افتخارات نظام است و لذا نباید به دستاویزها و انحرافات فکری دشمنان کشور دراین زمینه توجه کرد چون به هرحال نظر دشمن سوء است.


[ یکشنبه 92/2/29 ] [ 9:42 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 702
بازدید دیروز: 94
کل بازدیدها: 3124091
Flag Counter