ابزار وبلاگ

سنگ تمام احمدینژاد برای مشایی به روایت تصاویر - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

به گزارش مشرق، احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان که مدت ها  شعار زنده باد بهار را به همراهی اسفندیار رحیم مشایی در دستور کار خود قرار داده بود و در سفرهای استانی مختلف رئیس جمهور کشورمان دست او را بالا برده و از او تمجید می کرد. روز گذشته به همراه مشایی به ساختمان وزارت کشور رفت و در هنگام ثبت نام دستان او را به نشانه تایید بالا برد و او را به رسانه های داخلی و خارجی معرفی کرد.

احمدی نژاد درباره تخلف بودن حضورش در کنار رحیم مشایی هنگام ثبت نام ، عنوان کرد: امروز برای آمدن به وزارت کشور مرخصی گرفته ام و در مرخصی بر سر می برم.

اسفندیار مشایی نیز اعلام کرد که رییس جمهور امروز برای همراهی با من اولین بار در طول 8 سال ریاست جمهوری‌شان مرخصی بودند. 

اقدامات روز گذشته در حالی است که حدود یک سال پیش با کلید خوردن طرح انتخاباتی دولت احمدی‌نژاد با محوریت کاندیداتوری مشایی و اجرایی شدن این سناریو با نامه انتصاب مشایی به رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد و بر شمردن تمامی ویژگی‌های یک انسان کامل برای شخص اسفندیار مشایی، اما محمود احمدی نژاد هر بار با سوالی در خصوص انتخابات 92 مواجه می شد، بر انتخاباتی نبودن این اقدامات تاکید می کرد.

او حتی چندی پیش اینچنین گفته بود:  دولت در انتخابات هیچ گونه دخالتی ندارد و فقط برای برگزاری یک انتخابات باشکوه تلاش می کند. تنها برنامه‌ای که دارم این است که به دانشگاه بازگشته و به کار علمی خود ادامه دهم.

*** در ادامه برخی از اظهارات محمود احمدی نژاد در خصوص اینکه "دولت نه برنامه‌ای برای انتخابات دارد و نه قصد حمایت از کسی را در سر دارد" را در ادامه می خوانید:


1 اردیبهشت 92
بعضی‌ها برای شورای نگهبان هم از قبل نسخه می‌پیچند در حالی که چنین حقی ندارند و این کارها ارتباطی به آنان ندارد چرا که مقام معظم رهبری فرمودند که همه سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند و ما نیازمند حماسه‌ هستیم یعنی باید انتخاباتی با مشارکت نزدیک به 50 میلیون برگزار شود تا کمر دشمنان بشکند.

28 اسفند 91
هیچ مسئول اجرایی در بدنه دولت حق ندارد علیه فردی مطلبی بیان کند و در عرصه انتخابات دولت صرفا امانتدار مردم بوده و به دنبال رعایت احترام کامل و رعایت قانون برای همه است.  (لینک خبر)

29 بهمن 91
دولت موضع خود را در برابر انتخابات شفاف و صریح اعلام کرده و معتقدیم هیچ کس نباید یا نمی‌تواند در انتخاب مردم دخالت کند و این حق منحصراً در اختیار مردم است. دغدغه ذهنی برخی‌ها فقط انتخابات است و من نمی‌توانم این مسأله را برای خود تحلیل کنم. (لینک خبر)

17 بهمن 91
دکتر احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از کاندیدایی حمایت خواهید کرد یا بی طرف خواهید بود؟ گفت: اعتقاد بنده این است که ملت ایران بسیار بزرگتر از این حرفهاست که امثال بنده بخواهد برای آنها در چنین عرصه‌هایی تصمیم بگیریم یا کاری بکنیم.

ملت ایران بسیار هوشمند و هوشیار است و برای انتخاب درست نیازی به امثال بنده ندارد. مطمئن هستم ملت ایران بهترین تصمیم را خواهد گرفت و هر تصمیمی که بگیرد همه باید از آن به طور کامل، اطاعت کرده و به آن احترام بگذارند. (لینک خبر)

27 دی 91
دکتر احمدی نژاد با اشاره به مخالفت‌های گسترده با اجرای مرحله اول قانون هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: برخی می گفتند اگر مرحله اول این قانون اجرا شود تاثیر منفی در توفیق آنان در انتخابات خواهد داشت و حالا کسانی که با همان مخالفان اجرای مرحله اول قانون مشترک هستند، می گویند دولت برای توفیق در انتخابات پیش رو می خواهد مرحله دوم این قانون را اجرا کند! بالاخره کدامیک از این حرفها درست است؟

رئیس‌ جمهور تاکید کرد: دولت نه در زمان آغاز اجرای مرحله اول این قانون دغدغه و نیات انتخاباتی داشت و نه از اجرای مرحله دوم آن سودای پیروزی در انتخابات دارد.  (لینک خبر)

20 دی 91
انتخابات برای ملت است و هیچ‌کس در کشور بالاتر از ملت نیست و ملت باید در انتخابات تصمیم بگیرد؛ تجربه هم نشان داده هرکس بخواهد مردم را مدیریت کند، مردم آن را مدیریت خواهند کرد. (لینک خبر)

22 آذر 91
دولت در انتخابات هیچ گونه دخالتی ندارد و فقط به دنبال کشف نظر مردم و بسترسازی برای برگزاری یک انتخابات باشکوه همراه با حضور حداکثری مردم است تا رئیس‌‌جمهوری با بالاترین رای ممکن و البته با تشخیص مردم سرکار بیاید.

آنچه در عرصه انتخابات برای دولت مهم است بسترسازی برای رقم خوردن بالاترین حضور مردمی است که این دو مسئله معنا در خود نهفته دارد؛ اول اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی را به نفع ملت ایران جهت می‌دهد و دوم اینکه تمرکز بالای اراده مردم بر یک کاندیدا خودبه‌خود بسیاری از مسائل را به سمت حل شدن هدایت می‌کند.

حتی یک دقیقه درباره اینکه چه کسی کاندیدا شود یا رأی بیاورد، فکر نمی‌کنیم بلکه تمام تمرکز خود را بر این قرار داده‌ایم که مشکلات را حل کنیم و معتقدیم ملت، تصمیم خود را در انتخابات خواهد گرفت و برای بنده این یک امر یقینی است که هر تصمیمی که ملت بگیرد بهترین تصمیم است. دولت هیچ برنامه‌ای برای تأثیرگذاری بر انتخاب مردم ندارد؛ این اندیشه و فرهنگ دولت است که باید بدون توجه به اینگونه مسائل کشور را به جلو برده و توطئه‌ها را خنثی کند تا برخی فشارها از دوش مردم برداشته شود. 

دولت مطلقاً اعتقادی به تأثیرگذاری بر انتخابات و هیچ تصمیم و تغییری در دولت با هدف انتخاباتی صورت نگرفته است. مگر قرار است وزرا استانداران یا مقامات دولتی به‌جای مردم در انتخابات تعیین تکلیف کنند؟ آیا تغییر یک وزیر یا یک مسئول دولتی می‌تواند بر رأی مردم در انتخابات تأثیر بگذارد؟ کسانی که اینگونه می‌اندیشند مردم و روحیات آنان را نشناخته‌اند. (لینک خبر)

28 خرداد 91
رئیس‌‌جمهور در پاسخ به این سوال که برنامه وی برای انتخابات سال آینده و دوران پس از ریاست جمهوری خود چیست، گفت: تنها برنامه‌ای که دارم این است که به دانشگاه بازگشته و به کار علمی خود ادامه دهم.

رئیس‌‌جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای می‌گویند که شما می‌خواهید مدل روسیه را در ایران اجرا کرده و پس از مدتی دوباره به عنوان رئیس‌‌جمهور بکار برگردید، گفت: کار در طول این 8 سال برای همه ما کافی است، ضمن اینکه در ایران حکومت حزبی نبوده و وابسته به انتخاب مردم است البته برخی افراد بداخلاقی و رفتار ناصحیح دارند اما ملت ما در نهایت انتخابی آزادانه دارد. (لینک خبر)


*** از سفرهای استانی تا ساختمان وزارت کشور ***
در ادامه این مطلب تصاویر سنگ تمام محمود احمدی نژاد برای اسفندیار رحیم مشایی را از سفرهای استانی تا ساختمان وزارت کشور را می بینید؛



















































[ دوشنبه 92/2/23 ] [ 5:34 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 700
بازدید دیروز: 94
کل بازدیدها: 3124089
Flag Counter