ابزار وبلاگ

بهروز وثوق برای ثبت نام ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد + عکس - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

ه گزارش اترک، شخصی به نام "بهروز وثوق" برای ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد تا دومین حاشیه امروز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری باشد.

وثوق در معرفی خود به خبرنگاران گفته است که طرفدارا پراپاقرص علی پروین و باشگاه استیل آذین هستم و آمده‌ام مشکلات کشور را حل کنم.

 بهروز وثوقی لیدر سابق تیم فوتبال استیل اذین و فردی که او را در استادیوم ها با عنوان "بهروز با تعصب" می شناسند گفت: من قیصر فوتبال ایران و کلاه مخملی فوتبال ایران هستم و آمادگی دارم برای ریاست جمهوری دوره یازدهم ثبت نام کنم و اکنون برای آگاهی از شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری و ثبت نام به این محل آمده ام.

وی مهمترین شرایط رئیس جمهور را استقلال عمل، قدرت بیان و رسیدگی به مشکلات همه مردم دانست.

ساعاتی قبل شخصی که خود را نوکر ملت ایران آقای "نصیری" معرفی کرد در انتخابات ریاست جمهوری  برای ثبت نام به محل ستاد انتخاباتی کشور مراجعه کرد و اولین حاشیه جالب اولین روز ثبت‌نام هم رقم خورد.

 


[ پنج شنبه 92/2/19 ] [ 9:4 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 737
کل بازدیدها: 3124158
Flag Counter