ابزار وبلاگ

سیاست خارجی - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

به گزارش جهان به نقل از العالم ؛ هکرها با صدور بیانیه ای اعلام کردند: این اقدام در پاسخ به اتهام محارب بودن به "آیت الله شیخ نمر آل نمر" روحانی مخالف آل سعود، احتمال صدور حکم اعدام برای وی و فیلتر کردن شماری از پایگاه های اطلاع رسانی مستقل مانند "احرار الحجاز" و "مرآه الجزیره" انجام شده است.

 
در این بیانیه آمده است: این اقدام هشداری به رژیم آل سعود و تشویق آن به فیلترنکردن پایگاههای اینترنتی مستقل و آزادسازی زندانیان به ویژه 18 زندانی که به دروغ به جاسوسی متهم شده اند، می باشد. 

 
اقدام مزبور که تحت عنوان دفاع از آزادی اطلاع رسانی صورت گرفت، شعارش در مرحله اول، آزادی اطلاع رسانی، آغاز سقوط آل سعود است.  صادرکندگان این بیانیه تهدید کردند اگر مسئولان سعودی از آزادی شیخ النمر خودداری کنند، اطلاعاتی را که دارند، در پایگاههای اینترنتی منتشر خواهند کرد.گروه "مجاهدون الاحرار" پیشتر توانسته بود پایگاههای اینترنتی دادستانی جازان و وزارت تامین اجتماعی عربستان سعودی را هک کند.

 
مرداد ماه سال 1391 نیروهای امنیتی سعودی با حمله مسلحانه به اتومبیل "آیت الله شیخ نمر آل نمر" پس از مجروح کردن وی، او را ربوده و به مکان نامعلومی انتقال دادند.هنگام تعقیب خودرو شیخ نمر به سوی وی تیراندزای شد، که در نهایت پس از برخورد این خودرو به دیوار یکی از منازل و مجروحیت شیخ نمر، وی را بازداشت کردند.

بیانیه حمایت

بسم الله الذی هو ارحم الراحمین فی موضع العفو و رحمة و اشد المعاقبین فی موضع النکال و النقمه

در خبرها خواندیم شیخ نمر، روحانی برجسته شیعه و امام مسجد منطقه شیعه نشین العوامیه عربستان، طی عملیاتی خشونت آمیز و مسلحانه، در حال جراحت بازداشت شده است.

در پی این حادثه شیعیان عوامیه و بعد از آن مردم دیگر مناطق عربستان به خیابانها آمده اند و با شعار الله اکبر و سرنگونی رژیم منحوس آل سعود دست به تظاهرات زده اند که خبرها حاکی از آن است که در پی این اعتراضات تعدادی از جوانان شیعه ی عربستان نیز زخمی و به شهادت رسیده اند.

این در حالیست که شیخ نمر پیشتر اعلام کرده بود: من یقین دارم که بازداشت یا کشته شدن من، باعث ایجاد نهضتی خواهد شد

اصحاب دجال آخر الزمانی با عدم شناخت خود از یاران جاودانه ی جبهه ی حق به گمان باطل خود می پندارند که پیروان حسین (علیه السلام) را می توان با ترس از مرگ از حرکت در مسیر لقای به محبوب منصرف کرد. این جاهلان نمی دانند که رهروان نور، کشته شدن را به معنای در آغوش کشیدن هر چه سریع ترِ محبوب می دانند. چه هزاران سال است که این دنیا پرستان از درک "احدی الحسنینین" عاجز می باشند. جریانی که با ریخته شدن خون هابیل آغاز گردید، با خون یحیی و انبیاء الهی دیگر تداوم پیدا کرد و در محراب کوفه، گودال کربلا و مسجد شام به اوج خویش رسید.

امروز بیش از هر زمان دیگر جریان حق و باطن در مقابل یکدیگر عریان گردیده اند. جریان باطن بر جدیت خود در حماقت پافشاری می کند و جریان حق بر مقاومت مظلومانه ی اما با اقتدار تاکید دارد.

شیخ النمر عزیز، اولین فدایی این مسیر نبوده و آخرینش نیز نخواهد بود. دنیا بداند که ما شاگردان مکتب خمینی کبیر(ره) در دهه های اخیر از این نمونه فراوان دیده ایم.

مهم این است که این دست  ثلمه ها بنا بر وعده ی الهی با نصرت خداوند متعال همراه خواهد بود «إن تنصر الله ینصرکم و یثبت أقدامکم». اما دوران قضا و قدرگرایی به سر آمده است. در مقابل این چنین رفتارهایی دیگر سکوت و مدارا جائز نمی باشد. همانگونه که در طول تاریخ، مسلمانان در برابر تهاجم ایادی کفر و نفاق سر خم فرود نیاورده اند، هسته های مقاومتی که بنا بر تدبیر حضرت روح الله در سر تا سر جهان تشکیل شده است نیز با چنین رفتارهایی بر موضع خود محکم تر و مستحکم تر خواهند شد.

بنابراین فضای مجازی و کاربران سایبر نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود، لذا ضمن محکوم کردن تلاش های مذبوحانه ی دولت سعودی مبنی بر دخالت بی معنا در امور داخلی دیگر کشورها، بویژه بحرین و سوریه و سرکوب تظاهرات های مسالت آمیز در مناطق شرقی این کشور که با حماقت سوء قصد به شیخ النمر به اوج خود رسید، به دولت سعودی هشدار خواهیم داد:

 همانطور که شیخ النمر عزیز وعده داده بود، با صبر و بصیرت انقلابی خود پیچیده شدن دودمان این رژیم را برنامه ریزی کرده، از تلاش شبانه روزی در این مسیر غافل نخواهیم بود و به تعبیر مولای موحدین، جمجمه های خود را به خدا سپرده ایم و دل را به این وعده ی الهی خوش کرده ایم که «ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم.»

بنابر وعد الهی که فرومود «إذا جاء الحق زهق الباطل» هرچه سریعتر به سمت از بین رفتن نوکران استکبار و طاغوت پیش خواهیم رفت...

شیخ نمر


[ سه شنبه 92/1/20 ] [ 1:1 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

aaa

به گزارش «شیعه نیوز»، مولوی عبد الرحیم ملا زاده ، رئیس و کارشناس شبکه وهابی وصال فارسی که خود را پیشرو بحث‌های عقیدتی در میان علمای وهابی فارسی زبان می‌داند ، از روی‌کار آمدن دیگر شبکه های وهابی به شدت عصبانی است ؛ به ویژه که شبکه وهابی وصال ناحق و کلمه خبیثه ، دست به دست همدیگر داده‌اند و پول‌های شبکه وصال فارسی را بالا کشیده و برخی از کارشناسان شبکه وصال فارسی را نیز با تطمیع به شبکه خود کشانده‌اند.

این قضایا باعث شد که جناب مولوی ملا زاده به شدت عصبانی شده و پشت پرده شبکه‌های وهابی را برملا کند . علاوه بر افشاگری فحش‌های جالبی نیز نثار این کارشناسان کرده است؛ از جمله :

خرمگسان معرکه ؛ دزدان دریایی ؛ لاشخوران دعوت ؛ چپاولگران ؛ حیدری فسادگر بزرگ و بی‌سود ؛ عقیل بی عقل ؛ خدمتی مفسد ؛ انصاری متقلب و پارچه فروش و ...

این کلیپ تقدیم به کارشناسان شبکه های وهابی و دوست‌داران آن‌ها:


دانلود


[ سه شنبه 92/1/20 ] [ 12:53 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از خبرآنلاین، این فیلم، محل زندگی مشترک پیامبر (صلی الله علیه و آله) و همسرش خدیجه بوده است. این خانه مورد عنایت مسلمانان و یکی از بهترین مکان های مکه شناخته می شده است. در نقشه ای که از این خانه در دست است، مصلای رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و مولد فاطمه (سلام الله علیها) در آن مشخص شده است. متاسفانه این محل نیز توسط دولت سعودی تخریب گردید و تنها با اصرار شهردار مکه، مدرسه ای برای حفظ قرآن، به جای آن ساخته شد. گویا بعدها این مدرسه هم از میان رفته است.

 


دانلود


[ سه شنبه 92/1/20 ] [ 12:49 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

ال شیخ وهابی

به گزارش «شیعه نیوز»، "عبدالعزیز آل شیخ" مفتی کل سعودی در خطبه های دیروز نماز جمعه در مسجد "ترکی بن عبدالله" واقع در ریاض همه امت اسلام ( به زعم وی) را به مبارزه با تشیع فرا خواند.

وی در سخنان تحریک آمیزش مردم را به مبارزه با تشیع فرا خواند و تاکید کرد: این مذهب عقیده مسلمانان را هدف قرار داده است!.

لازم به ذکر است، این مفتی درباری هر از گاهی برای خوشایند اربابانش و حفظ موقعیت خود به صدور این قبیل فتواها روی می آورد.

از سویی دیگر "عبدالرحمن السدیس" مفتی سعودی در پی برخی افشاگری های فعالان اینترنتی در مورد آل سعود و رسوایی های این رژیم، آنها را در آنچه می گویند و می نویسند به تقوای الهی فرا خواند!.

وی گفت: بیشتر فعالان این سایت ها صرفاً برای ایجاد هیاهو و جلب توجه به برخی اکاذیب روی می آورند!

السدیس؛ در ادامه ی سخنانش فعالان اینترنتی را جاسوسان وطن خواند و اقدام آنها علیه آل سعود را به شدت محکوم کرد و گفت: بد مردمی هستند کسانیکه از وطنی که آنها را مأوا داده دوری می جویند و هرگاه که بتوانند علیه حکام آن تیرهای سمی پرتاب می کنند!.

شیعه نیوز


[ سه شنبه 92/1/20 ] [ 12:45 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]


[ شنبه 91/12/26 ] [ 12:52 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
[ شنبه 91/12/26 ] [ 12:36 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

وقتی آسمان این همه بخیل است

وقتی ابرها ناخن‌خشکی می‌کنند



وقتی دست‌هایی که باید سایبان مهربانی‌ات باشند، اینهمه کوتاهند



وقتی شاخه‌های بهار تا دیوار خانه تو نمی‌رسند

وقتی گردبادهای گریز در چشم‌هایت قدم می‌زنند



به سراغ دست‌های من بیا

به آغوش من که برایت همیشه گرم است ...

عزیز من! این آغوش هر چند کوچک، ولی برای تو یک دنیا جا دارد.



این آغوش هرچند کوچک،
ولی می‌تواند سرمای ترسی که در جانت بیتوته کرده است
را به تابستانی‌ترین ظهر ممکن برساند.

وقتی "گل‌ها فقط برای دیدن تو چانه نمی‌زنند" و کسی نیست که برایت زنده بماند و زندگی کند



وقتی ثانیه‌های حیات، سال‌اند، وقتی مرگ در دو قدمی ما نفس می‌کشد و جوان می‌شود

وقتی دار و ندار جهان به پای اسلحه‌هایی می‌ریزد که فقط بلدند آدم بکشند؛



به آغوش من بیا ...

به این مطمئن‌ترین مکان دنیا که برای تو می‌تواند جان‌پناهی باشد.

چرا که عاقلان دنیا! سرپناهت را به موشک گرفتند و بازی‌های کودکانه‌ات را ناتمام گذاشتند.



عزیز من! من شاید کوچک باشم؛

شاید دست‌های من برای به آغوش کشیدنت کوتاه باشد.

ولی دلم به اندازه تمام تابستان‌های تاریخ گرم است و آغوشم مطمئن‌ترین جا برای توست.



به آغوش من بیا و آرام بگیر ...

از این همه صدای مسلسل‌هایی که در تاریخ راه می‌روند و گوش جغرافیا را کر کرده‌اند.



به آغوش من از نگاه‌های هیز مردانی که چشم‌هایشان روی شکمشان باد کرده است و لبخند می‌زنند تا دندان‌های کرم‌خورده‌شان را به زنان روی دیوار نشان دهند.

عزیز من، خواهرکم، مطمئن‌ترین و گرم‌ترین
نقطه جغرافیا آغوش کوچک من است که برادر بزرگ توام.


منبع:پرشین استار


[ چهارشنبه 91/11/11 ] [ 12:45 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

خبرگزاری فارس: آنچه در این گزارش می بینید، تصاویری از یک پارک تفریحی است که جمهوری اسلامی ایران در نقطه صفر مرزی لبنان با سرزمین های اشغالی احداث کرده است.

مارون الرأس یکی از روستاهای جنوبی لبنان است که در بخش بنت جبیل و استان النبطیه قرار دارد، مارون الرأس حدود یک کیلومتر با مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی فاصله دارد و اهمیت نظامی آن از آنجاست که در بلندی های مرتفعی قرار دارد که به بخش های مهمی از جنوب لبنان و شمال سرزمین های اشغالی مشرف است، مارون الرأس بر 14 شهرک صهیونیست نشین اشراف دارد، این روستا در 125 کیلومتری جنوب بیروت قرار دارد و کمتر از 1000 هکتار مساحت دارد.

پس از پایان جنگ 33 روزه سال 2006، جمهوری اسلامی ایران به پاس مقاومت های بی نظیر مردم این منطقه، اقدام به تاسیس پارکی به نام پارک ایران کرد. این پارک با هدف معرفی فرهنگ غنی ایران اسلامی و ترویج آن، اقداماتی نظیر احداث تعدادی استراحتگاه به تعداد استانهای کشورمان ایران و به نام آن استان ها انجام داده است. مسجد این پارک به شکل قدس شریف ساخته شده تا خاری باشد در چشم صهیونیست هایی که چند متر آن طرف تر در شهرک های اشغالی در حال رفت و آمدند. زمین فوتبال، پینت بال و ... از دیگر امکانات موجود در این پارک است.

مارون الرأس به لحاظ موقعیت استراتژیک خود و نزدیکی که با مرزهای فلسطین اشغالی دارد، اولین منطقه ای بود که در جنگ 33 روزه مورد طمع صهیونیست ها قرار گرفت، اما حملات متعدد به این روستای کوچک با مقاومت جانانه حزب الله و ساکنان منطقه مواجه شد و کابوس های وحشتناکی را برای نظامیان صهیونیست رقم زد.

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس



«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

دیده بانی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

شهرک های صهیونیستی قابل مشاهده از مارون الرأس

«پارک‌ ایران» در مرز فلسطین‌ اشغالی +عکس

تانک منهدم شده صهیونیست ها در مارون الرأس

 


[ شنبه 91/10/30 ] [ 1:0 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
سهیر الاتاسی، دختر یک خانواده بسیار مشهور سیاسی در سوریه است که به یکی از چهره‌های شاخص حامی تروریست‌ها و مخالفان اسد تبدیل شده است.

"سهیر الاتاسی" (Suheir Al Atassi)، زن محبوب رسانه‌های غربی و بویژه صهیونیستی است.

وی نایب رییس ائتلاف "دولت انتقالی سوریه" و دختر "جمال الاتاسی"، سیاست‌مدار  معروف سوری و از نزدیکان اسد  است، به گزارش "پایگاه خبری لیومو"، وی شخصی سکولار بوده و رابطه نزدیکی با فرمانده شورشیان مسلح "ارتش آزاد سوریه" دارد.


الاتاسی که از سوریه فرار کرده است، مانند بسیاری دیگر از افراد مخالفان، در فرانسه زندگی می‌کند.

سهیر الاتاسی کیست؟

الاتاسی مشهورترین زن گروه مخالفان سوریه است و از نوامبر سال 2012 به عنوان نایب‌رییس مشترک دولت ائلافی مخالفان سوریه منسوب شده است. او قبلا مدیر انجمن اینترنتی جمال الاتاسی( پدر او) بود که از سال 2001، جنگ نرمی را علیه دولت اسد راه‌اندازی کرده بود.

این زن سکولار، در دسامبر سال 1971 در یک خانواده سیاسی بسیار معروف در "حمص" به دنیا آمد. او دارای مدرک ادبیات فرانسه از دانشگاه دمشق است.

در سال 2011، سهیر به یکی از شاخص‌ترین چهره‌های مخالف فعال در شورش‌های سوریه تبدیل شد. او در ماه مارس بعد از اینکه در برنامه‌ای در الجزیره مصاحبه کرد، دستگیر شد. به گفته سایت کارنگی، الاتاسی نقش بزرگی در سرمایه‌گذاری و نمایندگی شورشی‌های سوریه در غرب دارد.

رابطه خاندان الاتاسی و  خاندان اسد

خانواده الاتاسی یکی از معروف‌ترین خانواده در سوریه و بویژه در شهر حمص است. بسیاری از اعضای این خانواده در چند دهه گذشته، پست‌های کشوری بسیاری مهمی داشته‌اند، به‌طوری که سه نفر از آن‌ها در گذشته رئیس‌جمهور سوریه بوده‌اند.

پدر او جمال‌الاتاسی یکی از مؤسسان "حزب بعث سوریه" بود که بعدا به گروه مخالفان خانواده اسد پیوست. پسرعموی او نورالدین‌الاتاسی از سال 1966 تا 1970 رئیس‌جمهور سوریه بود که با کمک جمال برکنار شد و "حافظ اسد" به جای او به ریاست‌جمهوری رسید.

در سال 1970، جمال‌الاتاسی در یک "کودتا" پسرعموی خود نورالدین را خلع و حافظ اسد را به تخت نشاند. اما به خاطر اختلافات داخلی بعد از یک سال از اسد جدا شد و حزب دیگری را برپا کرد.


محله اتاسی‌ها در شهر حمص                                                         جمال‌الاتاسی


برنامه از پیش تعیین شده غرب و صهیونیست‌ها برای خانواده الاتاسی چیست؟

به نظر می‌رسد غرب و رژیم صهیونیستی برنامه از پیش تعیین شده‌ای برای ورود سهیر الاتاسی به عرصه سیاست سوریه داشته‌اند. با نگاهی به مقالات و مصاحبه‌های الاتاسی قبل از تشدید بحران در سوریه، پشت پرده این روابط مشخص خواهد شد:‌

در اوایل سال 2011، "خبرگزاری الجزیره"، مصاحبه‌ای مشکوک با سهیر الاتاسی از طریق ایمیل انجام داد. در طول این مصاحبه خبرنگار الجزیره دائما سعی می‌کند از الاتاسی یک اسطوره بسازد و دائما بحث را به سمت سرنگونی دولت اسد می‌کشد. شایان ذکر است که الاتاسی به خاطر  مصاحبه تفرقه‌انگیز خود در الجزیره، دستگیر شد، اما اندکی بعد با اعلام عفو عمومی توسط اسد، آزاد شد. با این وجود، الاتاسی به فعالیت‌های زیرزمینی خود ادامه می‌دهد تا اینکه در اواخر سال 2011، به کشور فرانسه، پایگاه امن سران گروه‌های تروریستی، از جمله "گروهک تروریستی منافقین" گریخته و به نماینده شورشی‌ها و دلال تسلیحاتی گرو‌ه‌های مسلح در غرب تبدیل می‌شود.

 

در همان دوران که بشار اسد قصد داشت با "اصلاحات سیاسی" اوضاع سوریه را کنترل کند، خبرگزاری آمریکایی رویترز نیز، در گزارشی به اوضاع سوریه از نگاه الاتاسی پرداخت و او را به عنوان چهره‌ای شاخص در میان مخالفان دولت معرفی می‌کند.

همکاری آشکار سهیر الاتاسی با گروه‌های تروریستی مسلح

الاتاسی در ماه اکتبر سال 2012، در اقدامی عجیب در مرز ترکیه به همراه افراد مسلح ارتش آزاد سوریه دیده شد که به گفته خود "اتاسی" نشانه حمایت او از شورشی‌های مسلح بوده است. در تصویری که از صفحه فیس‌بوک وی بدست آمده است، الاتاسی با لباس شبه‌نظامیان مسلح در کنار یکی از فرماندهان ارتش آزاد سوریه دیده می‌شود.

درخواست‌های عاجزانه الاتاسی از کشورهای اروپایی برای ارسال سلاح به گروه‌های مسلح داخل سوریه

به گزارش آتلانتیک‌وایر، الاتاسی در مصاحبه‌ای آشکار از اوباما درخواست مداخله در سوریه می‌کند و می‌گوید: علی‌رغم موافقت مقامات آمریکایی مبنی بر سقوط اسد، آن‌ها کمک زیادی به ما نمی‌کند، ما زیاد شنیدیم که آمریکا از ما حمایت می‌کند، اما تا کنون چیز خاصی ندیده‌ایم.

وب‌سایت عربستانی saudigazette، در گزارشی با اشاره به حمایت الاتاسی از گروه مسلح ارتش آزاد سوریه که تاکنون بسیاری را به کشتن داده است، نوشت: اکنون دلیلی وجود ندارد که سلاح‌های جنگی باکیفیت را از ارتش آزاد سوریه دور نگه داریم، حال، جبهه‌ای متحد و متعهد وجود دارد که از طریق آن می‌توان ارتش و نیروهای انقلابی را سازمان‌دهی کرد.

پشت پرده روابط سهیر الاتاسی با بنیادهای آمریکایی چیست؟

الاتاسی رابطه نزدیکی با "بنیاد کارنگی" آمریکا دارد، این بنیاد به اصطلاح به دنبال ایجاد صلح در جهان است. اما در حقیقت هدف اصلی کارنگی ارتباط با جریان‌های سیاسی و دست اندرکاران و زمامداران جوامع مختلف و علی‌الخصوص رژیم‌های سیاسی است که با ایالات متحده تضاد منافع دارند. به همین منظور بنیاد کارنگی، رابطه مستقیم و متمرکزی با "پنتاگون" و "سازمان سیا" دارد. وب‌سایت بنیاد کارنگی بخشی را به موضوع بحران سوریه تخصیص داده است که یکی از اعضای آن خانم سهیر‌الاتاسی است.

 



الاتاسی، نور چشمی رهبران غرب

انگلیس

سال گذشته، سهیرالاتاسی به همراه رهبران مخالفان سوریه در نشستی با "ویلیام هیگ"، "وزیر امور خارجه انگلیس" دیدار کردند. هیگ حمایت خود از خانم الاتاسی و رهبران ائتلاف مخالفان سوریه اعلام و این گروه را به رسمیت شناخت و اذعان کرد که کمک انگلیس به مخالفان دو چندان خواهد شد.


فرانسه

فرانسه تجربه بسیاری در میزبانی از سران گروه‌های تروریستی از جمله گروهک تروریستی منافقین را داشته است. سهیر الاتاسی نیز پس از فرار از سوریه به فرانسه گریخت. او بارها با مقامات ارشد فرانسوی گفتگو کرده است. الاتاسی در 24 آوریل سال 2012 با وزیر امور خارجه فرانسه دیدار و از او تقاضای کمک بیشتر به شورشیان کرد.

الاتاسی در کنار وزیر امور خارجه فرانسه

به گزارش الاهرام، خانم الاتاسی همراه با دیگر سران ائتلاف مخالفان سوریه در نوامبر سال گذشته با "فرانسوا اولاند"، "رئیس جمهور فرانسه" نیز دیدار کردند.

شایان ذکر است، فرانسه اولین کشوری بود که مخالفان سوری را به رسمیت شناخت.


حمایت بی‌دریغ روزنامه‌های رژیم صهیونیستی از سهیر الاتاسی

وب‌سایت‌های صهیونیستی از اکنون، خانم الاتاسی را بانوی اول آینده سوریه دانسته و در مقاله‌های مختلفی از او تجلیل کرده و او را یکی از ارکان اصلی دولت پس از اسد می‌خوانند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص، در مقاله‌ای با عنوان "با بانوی اول سوریه پس از اسد آشنا شوید"، به تمجید از فعالیت‌های ضد سوری این خانم سکولار پرداخته است. این روزنامه اذعان می‌کند که الاتاسی دائما در راه ترکیه و واشنگتن بوده و به عنوان نماینده گروه‌های مسلح داخل سوریه در کشورهای غربی فعالیت می‌کند.


[ سه شنبه 91/10/26 ] [ 8:22 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

خبرگزاری ایرنا: "بشائر عثمان" دختر 15 ساله فلسطینی به عنوان کوچک ترین شهردار فلسطین در شهر "علار" واقع در کرانه غربی رود اردن (ضفه غربی) در شهر طولکرم فلسطین تعیین شده است.

این دختر طی مصاحبه با روزنامه های فلسطینی اعلام کرده که وی به مقام و منصب به اندازه انجام وظیفه و خدمت به مردم اهمیت نمی دهد.

وی افزود: این ایده از سوی باشگاه جوانان روستایش و به تشویق رییس شهرداری به وی عرضه شده است.

دختر 15 ساله، شهردار  شد!

بشائر ادامه داد: من ساعت هشت صبح سرکار حاضر می شوم و به کارهای اداری و امضای معامله های اداری مردم مشغول می شوم و گاهی اوقات نیز برای حل مشکلات مردم و آشنایی با مشکلات آنها، جلساتی را با حضور مردم تشکیل می دهم.

بشائر در پایان گفت: من رأس ساعت 2 بعد از ظهر به خانه باز می گردم و مانند دختران هم سن و سال خودم به کارهای عادی و روتین خانه می پردازم.

وی گفت: مقام ریاست شهرداری برای من امری ظاهری و صوری نیست و من دارای اختیارات و صلاحیات کامل در این زمینه هستم

وطن دانلود


[ چهارشنبه 91/10/20 ] [ 8:25 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 72
کل بازدیدها: 3107523
Flag Counter