ابزار وبلاگ

زناشویی - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

انتظارات زنان از یک مرد ایده آل

زمانی که پای عواطف به میان می‌آید خیلی از زنان هنوز شیوه مردان سنتی را ترجیح می‌دهند، به خصوص در ابتدای زندگی مشترک. آنها به خوبی می‌توانند از پس کارهایی همچون باز کردن در یا جابه‌جا کردن صندلی بربیایند ولی وقتی تامل می‌کنند یعنی از شما انتظار ادای احترام و همکاری دارند و توقع دارند شما این کارها را برای او انجام دهید.
آهای آقایان، می‌دانید زنان تان از شما چه انتظاری دارند؟ تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید؟ این راهنمایی است که به شما می‌گوید همسران‌تان چه توقعاتی از شما دارند و چگونه می‌توانید همسری ایده‌آل باشید.

1. به عواطف او احترام بگذارید
بگذارید گریه کند

زنان همیشه قدردان مردهایی هستند که به عواطف و احساسات‌شان اهمیت می‌دهند. به خصوص وقتی از چیزی ناراحتند. از همسرتان بپرسید از چه ناراحت است و اگر گریه می‌کند به او دستمال تعارف کنید. مطمئن باشید ابراز احساسات باعث تقویت رابطه می‌شود.

2. اهمیت آنچه می‌پوشید
با نظر او لباس بپوشید

مجله ایده آل:مدها می‌آیند و می‌روند اما توجه یک مرد به طرز پوشش خود باید مداوم باشد. این از همان روزهای اول آشنایی برای یک زن حائز اهمیت است. باید سعی کنید بفهمید همسرتان چه نوع ظاهری را می‌پسندد. مثلا اگر دوست دارد رنگ شلوار شما روشن باشد به خواسته‌اش توجه کنید. لباس پوشیدن شما آنطور که همسرتان دوست دارد قدم مهمی در ایجاد علاقه بیشتر در زنان است. مردان باید بدانند که بد نیست گاهی لباس قرمز بپوشند، زیرا روانشناسان می‌گویند این یکی از اولویت‌های ناخودآگاه زنان است. آنها معتقدند رنگ قرمز باعث می‌شود مردها قوی‌تر و جالب‌‌تر به نظر بیایند. اما توجه داشته باشید که این رنگ به مهربان‌تر نشان دادن شما کمکی نمی‌کند.

3. از خودگذشتگی هیچ وقت از مد نمی‌افتد
یک مرد سنتی باشید

زمانی که پای عواطف به میان می‌آید خیلی از زنان هنوز شیوه مردان سنتی را ترجیح می‌دهند، به خصوص در ابتدای زندگی مشترک. آنها به خوبی می‌توانند از پس کارهایی همچون باز کردن در یا جابه‌جا کردن صندلی بربیایند ولی وقتی تامل می‌کنند یعنی از شما انتظار ادای احترام و همکاری دارند و توقع دارند شما این کارها را برای او انجام دهید.

4. اشتباهات خود را پنهان نکنید
شجاع باشید، اعتراف کنید

می‌خواهید دل همسرتان را به دست بیاورید؟ زنان عموما به رشد شخصیتی علاقه دارند و مردی را دوست دارند که با ملاحظه و متفکر باشد، به خصوص وقتی می‌دانند به اشتباهش پی برده. این اشتباه می‌تواند اعم از بدخلقی یا بی‌توجهی به آنها به دلیل خستگی از کار باشد. آنها مشتاقند ببینند که شوهرشان سعی در جبران آن دارد. پس شجاع باشید و به اشتباه‌تان اعتراف کنید.

5. نقش حلال مشکلات را بازی نکنید
گوش کنید، راه‌حل ارائه ندهید

وقتی چیزی همسرتان را آزار می‌دهد او گوش شنوای شما را می‌خواهد نه نصیحت. مردها فکر می‌کنند باید همه چیز را حل کنند، زیرا عموما تمایل به حل مسئله دارند. اما برای یک زن گوش سپردن به حرف‌هایش مانند معجزه‌ای عمل می‌کند که به عمیق‌تر شدن رابطه کمک می‌کند.

6. سر تکان دادن کافی نیست
با دقت گوش کنید

خانم‌ها واقعا دوست دارند بدانند که به حرف‌هایشان توجه می‌کنید. کافـــی نیست سر تکان دهید و وقتی مکث می‌کنند منتظرند عکس‌العمل شما همراه با توجه کامل باشد. مثلا اگر از کارفرمای خود شکایت می‌کنند دوست دارند چیزهایی از زبان شما بشنوند از قبیل: متاسفم که روز سختی داشتی یا چه بد، نگران نباش و... یادتان باشد سعی کنید در ارائه راه‌حل شتاب نکنید.

7. تقلید می‌تواند نشانه علاقه باشد
نشانه عشق

همسر شما با تقلید از اعمال و رفتار شما میزان علاقه‌اش را به شما نشان می‌دهد. مثلا او ممکن است غذایی را که باب میل شماست سفارش دهد یا لباس به رنگ مورد علاقه‌تان را بپوشد یا لبخند شما را با لبخند پاسخ دهد. پس به اینگونه رفتارها دقت بیشتری داشته باشید.

8. به یک بار گفتن اکتفا نکنید
چند بار بگویید، نه یک بار

بد نیست گاهی ویژگی‌های فردی مثبت او را گوشزد کنید. مثلا از زیبایی‌اش تعریف کنید و بدون اینکه به شما بگوید تغییرات ظاهری‌اش را تحسین کنید. تغییراتی از قبیل کاهش وزن، تغییر رنگ مو و از این قبیل هر چند کوچک هم باشد برای آنها از اهمیت خاصی برخوردار است. مطمئن باشید تحسین همسرتان او را بیشتر به شما علاقه‌مند می‌کند.

9. از رابطه‌تان صحبت کنید
فرصتی برای صحبت

وقتی او می‌خواهد سر صحبت در مورد روابط‌تان را باز کند لزوما قرار نیست مشکلی را مطرح کند. روانشناسان معتقدند که زنان دوست دارند در مورد همبستگی در زندگی مشترک، خوب یا بد پیش رفتن اوضاع و به طور کلی راجع به زندگی گهگاهی حرف بزنند که این نشانه خوبی است. یک صحبت صادقانه دونفره می‌تواند یک زوج را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

10. با او چشم در چشم صحبت کنید
چشم در مقابل چشم

شما به عنوان یک مرد ممکن است ترجیح بدهید در کنار همسرتان نشسته و با او صحبت کنید اما او اغلب ترجیح می‌دهد با شما رودررو باشد. تماس چشمی در حین مکالمه باعث افزایش علاقه بین شما به عنوان یک زوج خواهد شد.

11. لحظه را از دست ندهید
گاهی شما فرمان را در دست بگیرید

نگذارید او همیشه پیش‌قدم شده و سرحرف را باز کند. اگر به شما فرصت صحبت کردن می‌دهد سعی کنید از آن استفاده کرده و بحث را هدایت کنید هرچند موضوع ساده‌ای باشد. توجه به موضوع بحث و به نتیجه رساندن آن برای او بسیار حائز اهمیت است.

12. حفظ رابطه صمیمی اصلا سخت نیست
چرا شاعر نمی‌شوید

همسرتان همیشه خواستار محبت و عشق شماست. فرقی نمی‌کند 2 ماه از ازدواج‌تان گذشته باشد یا 20 سال. تقدیم یک شاخه گل، دعوت به یک شام ساده، چند بیت شعر، حتی اگر کلیشه‌ای به نظر برسد باعث ایجاد صمیمیت بیشتر می‌شود. به گفته روانشناسان زنان از ابراز علاقه‌هایی اینچنین ساده لذت برده و قدردان آن خواهند بود و این قدردانی را همیشه ابراز خواهند کرد.

 


[ چهارشنبه 91/10/6 ] [ 1:4 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
یکی از راه های در امان ماندن از اشعه های مخرب خورشید در فصل گرم سال در خانه ماندن است و یا استفاده از کرم های ضد آفتاب و یا کلاه های لبه پهن ، اما در سواحل کشور چین راه جدیدی برای مقابله با این اشعه ها پیدا شده است که کمی متفاوت و عجیب است.
 
تصاویر اقدام دیدنی زنان چین برای مقابله با خورشید !  www.taknaz.ir

این پوشش ظاهرا مناسب در شرق چین و در استان شاندانگ چین طرفداران بسیار زیادی دراد و یک ماسک کامل محافظتی نامیده می شود که کل سر را میپوشاند و به افراد کمک میکند تا پوست خود را از اشعه های زیانبار خورشیدی در امان نگاه دارند.
 
تصاویر اقدام دیدنی زنان چین برای مقابله با خورشید !  www.taknaz.ir

به گزارش تکناز این پوشش حدود 7 سال است اختراع شده است و حالا با رسیدن به تولید انبوه جایگاه خود را در فروشگاه های چینی و  بازارهای جهانی پیدا کرده است.
 
تصاویر اقدام دیدنی زنان چین برای مقابله با خورشید !  www.taknaz.ir

زنان مشتری دائمی این پوشش هستند که بیشتر در سواحل مورد استفاده قرار میگیرد و در رنگهای گوناگون تهیه شده است . قیمت آن حدود 15 تا 25 یوهان است که چیزی حدود 1 تا 2.5 دلار میشود. از دیگر مزایای استفاده از این پوشش میتوان به محافظت در مقابل نیش حشرات و عروسهای دریایی اشاره کرد.
 
تصاویر اقدام دیدنی زنان چین برای مقابله با خورشید !  www.taknaz.ir


[ پنج شنبه 91/9/23 ] [ 5:23 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]


[ چهارشنبه 91/9/15 ] [ 8:11 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

 

دانلود اولین فیلم آموزش روابط جنسی در ایران


فیلم «آشنای محبوب» که به عنوان راهنمای زناشویی و بهداشت جنسی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایران تهیه و منتشر شده است.

مشاهده لینک دانلود در ادامه مطلب...



لینک دانلود قسمت اول

لینک دانلود قسمت دوم


[ جمعه 91/9/10 ] [ 5:50 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

11dedeff63c54caceba8662435c8ad1a به دختر بودنت افتخار کن چون ..

این مطلب فقط جنبه شوخی و طنز دارد پس لطفا ناراحت نشوید

 

هیچ وقت مجبور نیستی به تعداد موهای سرت بری خواستگاری. کافیه فقط یه «بله» کوچولو بگی اونم با هزار منت و ناز و کرشمه.

* هیچ موجود دیگه ای مثل تو تا این حد ریزبین و با دقت نیست که در یک نگاه، مارک کفش زری خانم یا مدل موهای کبری جون رو بفهمه.

* خوب می تونی نقش بازی کنی.

* آنقدر زود همه چی رو می گیری که شش سال زودتر از آقایون به تکلیف می رسی.

* بزرگترین پوئن: خیالت از بابت سربازی راحته! صد سال سیاهم که دانشگاه قبول نشی ککت نمی گزه.

* تو اماکن عمومی با خیال راحت می تونی جیغ و داد راه بندازی چون به هر حال کی وجودشو داره که رو یه دختر صداشو و احیانا خدایی نکرده دستشو بلند کنه؟!!

* می تونی هزار بار هم رومئو و ژولیت رو ببینی و باز گریه کنی و مهم تر اینکه هیچ وقت از گریه کردنت خجالت نمی کشی.

* بهشتم که زیر پای امثال شماست.

* فقط تویی که می دونی بوی خاک بارون زده تو شبای پاییزی چه جوریه.

* از قدیم گفتن: پشت هر مرد موفقی زنی با ذکاوت بوده.

* هیچ کی نمی دونه دقیقا تو فکرت چی می گذره؟ فروید، پدر روانشناسی جهان گفته: بزرگترین سوالی که هرگز پاسخ داده نشده و من هم هرگز پاسخ آن را نیافته ام این است که یک زن چه می خواهد؟

* چندتا از جنگ های بزرگ تاریخ جهان به خاطر عشق شدید مردها به جنس تو بوده.

* نماد الهه عشق، زیبایی، جنگ و عقلانیت در یونان باستان به شکل زنه.

* با اینکه از مردها ضعیف تری ولی لازم نیست صدتا کلاس کاراته و تکواندو و از این جور چیزا برای… به یه چنگ و گیس کشی بسنده می کنی.


[ پنج شنبه 91/9/9 ] [ 4:57 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

بچه 9 ساله الان

کامپیوتر داره

اینتزنت داره

فیسبوک داره

توییتر داره

ایکس باکس داره

پی اس تری داره

آیفون داره

ویدیو سی دی داره

موبایل داره

آیپاد داره…

بچه 9 ساله زمان ما

دفتر نقاشی داشت

خمیر بازی داشت

دبرنا بازی میکرد با نخود و لوبیا

توپ دو لایه میکرد که حس توپ چهل تیکه بهش دست بده

گل یا پوچ، چشمک، شاه دزد وزیر، اسم فامیل، خر پلیس، هفت سنگ

دیگه فوق فوقش یه آتاری یا میکرو با کلی التماس براش میخریدن.


[ پنج شنبه 91/9/9 ] [ 4:52 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

یک گرامافون قدیمی، چند گلدان قدیمی و زیبا، تابلو فرش‌هایی که بر دیوار دفتر کار مجلل عبادا... احمدیان خودنمایی می‌کنند همه و همه تحت تاثیر شمشیری قرار گرفته‌اند که  روی دیوار جا خوش کرده است؛ شمشیر دوسری که از روی ذوالفقار، ساخته شده. احمدیان می‌گوید: «به اندازه واقعی ذوالفقار حضرت امیر(ع) ساخته شد. اصل شمشیر در موزه استانبول است و حدود 8کیلوگرم وزن دارد. از این شمشیر دو قبضه ساختم حدود سه میلیون تومان هزینه ساخت آنها شد که متاسفانه یکی از آن‌ها را به رضازاده هدیه کردم.»
این چنین، زخم کهنه سرباز می‌کند و ماجرای رضازاده دوباره واکاوی می‌شود؛ عکس بزرگی از اهدای 100سکه طلا به رضازاده در گوشه‌ای از اتاق خودنمایی می‌کند، احمدیان به تصویری که مشابه آن در رسانه‌ها منتشر شده است اشاره می‌کند و می‌گوید: «100سکه طلا به ایشان دادم، در حالی که هیچ تیمی حاضر به جذب رضازاده نبود از او حمایت کردم، 12-13 سالی است که لابه‌لای کارهایم با رضازاده در ارتباطم و همواره درکنار او بودم. ما با هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم و حتی همسر من زمان به دنیا آمدن دومین فرزند رضازاده به دیدن بچه‌اش رفت و هدیه‌ای هم برد؛ نمی‌دانم رضازاده چرا گفته من را نمی‌شناسد! خداوند لطفی به رضازاده کرده که متاسفانه قدرش را نمی‌داند.»

به خاطر غرور ملی!
حمایت مالی احمدیان از حسین رضازاده و وزنه‌برداری ایران، خیلی پیش‌تر از آن که بحث تیم ملی فوتبال امید پیش بیاید، شروع شده بود. احمدیان در مورد این که چرا به حمایت از ورزش و شخص رضازاده می‌پرداخته، می‌گوید: «رضازاده، زمانی که با گفتن یا ابوالفضل، وزنه‌ها را بالای سر می‌برد، غرور یک ملت را به پرواز در می‌آورد و باعث شادی ملت ایران می‌شد؛ من هم برای حمایت از چنین فردی و استمرار به وجود آمدن چنین لحظه‌هایی از او حمایت می‌کردم.

 
مرد ایرانی ثروتمند با ساعتی ملیونی !! (+ عکس ) www.taknaz.ir

 
شهرت‌طلب یا سوداگر؟
شهرت‌طلب یا تاجری به دنبال کسب اعتبار؟ وقتی احمدیان با این سوال مواجه می‌شود می‌گوید: «هیچ‌گاه به دنبال شهرت نبوده‌ام و به این شهرت راضی نیستم، من بیشتر دنبال نتیجه کار بوده و هستم. حرف و حدیث‌هایی هم که پیرامون حضورم در ورزش به وجود آمده را من به راه نیانداخته‌ام. هدف من اعتلای ورزش ایران و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس کشورمان در میدان‌های مهم ورزشی بوده و در این راه به حمایت از ورزش و ورزشکاران پرداخته‌ام.
تا به حال یک ریال از منابع عمومی وام نگرفته‌ام و همیشه قصدم خیر بوده. شاید خیلی‌ها نمی‌دانند و نخواسته‌ام که بدانند مسجد و مدرسه ساخته‌ام در تهران و کرمانشاه؛ به بسیاری از تازه عروس‌ها جهیزیه داده‌ام و سعی کرده‌ام همیشه به نتیجه کار فکر  کنم نه چیز دیگری.» احمدیان در مورد این که تاکنون چه‌قدر در راه ورزش هزینه کرده ،می‌گوید: «هیچ‌وقت جمع نزده‌ام که کجا و برای چه کسانی در ورزش هزینه کرده‌ام، چرتکه نمی‌اندازم. وقتی پرچم ایران بالا می‌رفته من راضی بوده‌ام. از این کارها هم با تمام حرف‌ها و حدیث‌ها و گاه بی‌انصافی‌هایی که شده پشیمان نیستم، شاید این رضازاده است که باید پشیمان شود و با این همه کارهایی که برایش کرده‌ام، گفته فلانی را نمی‌شناسم!»

ثروتمند زندگی کن، فقیر بمیر
احمدیان تز جالبی در زندگی‌اش دارد. او معتقد است که باید ثروتمند زندگی کرد و فقیر مرد!
 


[ چهارشنبه 91/9/8 ] [ 2:7 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
عروس چینی با طلا و جواهراتی به قیمت 200000دلار طلا به خانه بخت فرستاده شد تا داماد حساب کار دستش بیاید!
 
عروسی با بیش از 5 کیلو طلا به خانه بخت رفت ! (+عکس) www.taknaz.ir

به گزارش تکناز به نقل از روزگار نو ، لیو چنگ، پیش از رفتن به خانه بخت، یک ساعت از وقتش را صرف کرد تا بیش از پنج کیلو گردنبند، دستبند، حلقه طلا و دیگر جواهرات را به خود آویزان کند. این مجموعه، حدود 200000 دلار قیمت دارد.
 
عروسی با بیش از 5 کیلو طلا به خانه بخت رفت ! (+عکس) www.taknaz.ir

مادر چنگ می گوید: طی سال‌ها در نوسانات بازار طلا، هر وقت این فلز ارزان شد من می خریدم و هر وقت گران شد می فروختم تا این مجموعه فراهم شد. هدفم این بود که داماد آینده ام بداند با چه جور خانواده ای طرف است! این روشی برای آموزش همزمان صرفه جویی و کسب پول!
 
عروسی با بیش از 5 کیلو طلا به خانه بخت رفت ! (+عکس) www.taknaz.ir

وی افزود: طلا، نشانه موفقیت و ثروتی خوب است.

[ چهارشنبه 91/9/8 ] [ 2:6 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]


 

http://tehranpatogh.ir/wp-content/uploads/2012/10/65654_2011.7.21.2.39.9.02.jpg

پرده بکارت،در نظر مردها از قدیم چیزی رازآلود و خیال انگیز بوده است. خیلی ها آن را مهر طبیعت بر سند مهر مرد می شمردند که تازگی و معصومیت عروسشان را تضمین می کرد. اما چند و چون آن در هاله ای از ابهام بود و با توجه به فرهنگ حجب و حیا ، کسی نیز درباره ویژگی های آن زیاد نمی دانست. و همین عدم شناخت در بعضی مواقع منجر به مشکلات جدی و حتی تراژدی می گردید.
  امروزه به یمن پیشرفت های علمی و تغییرات فرهنگی،اطلاعات ما در باره این موضوع بیشتر و نگاهمان به واقع بینی نزدیک تر شده است.به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله پزشکی مادر پرده بکارت در حقیقت یک غشای نازک، همراه با سوراخ یا سوراخهایی برای عبور جریان خونریزی عادت ماهیانه از درون آن، و چیزی که بطور مشخص ورودی واژن زنان رو مسدود کرده است.این که موجودیت و مفهوم پرده بکارت چیست یکی از اسرار جاودانه و نهفته در بدن زنان است.
[ چهارشنبه 91/9/8 ] [ 1:27 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]

می گویند احتمال به دنیا آمدن دوقلوهای با نژاد متفاوت دو در میلیون است! یعنی دو بار اتفاق افتادنش چهار در هزار میلیارد میشود!!! اما این زوج در دومین زایمان صاحب دومین دوقلوی غیر هم نژاد شدند تا آمار ها را در خانه خود به زانو درآورند.

3ec84db9481701372a1de4cc74c51c9f  این زوج آمارها را به زانو درآورند+ تصاویر

f7c5a94af29d348eaa531cee29d0f5bd  این زوج آمارها را به زانو درآورند+ تصاویر


[ سه شنبه 91/9/7 ] [ 9:51 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 72
کل بازدیدها: 3107601
Flag Counter