ابزار وبلاگ

متاسفانه از جانبازان فقط به عنوان خاطره استفاده شده است - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

قصه‌ی زندگی جانبازی اعصاب و روان در مستند «مجنون عشق» روایت می‌شود

جانباز



«مجنون عشق» ، عنوان فیلم مستند و داستانی است که در گروه تلویزیونی شاهد ساخته شده است.

مجید عبدالعظیمی تهیه کننده‌ی این مستند داستانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: «مجنون عشق» در قالب 128دقیقه، قصه‌ی زندگی یک جانباز اعصاب و روان را که خانواده‌اش او را ترک کرده‌اند را به تصویر می‌کشد. او تحت مداوا قرار می‌گیرد و حالش بهتر می‌شود و تصمیم به نوشتن کتابی درباره‌ی جانبازان اعصاب و روان می‌گیرد و در همین راه ماجراهایی برای او پیش می‌آید.

وی افزود: تصویربرداری و تدوین این مستند داستانی سه ماه طول کشیده است.

عبدالعظیمی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر این که چه زوایای از زندگی جانبازان از دید مستندسازان پنهان مانده است توضیح داد: جانبازان اعصاب و روان، جانبازانی هستند که مشکلات بیشتری نسبت به دیگر جانبازان دارند اما به آن‌ها کمتر پرداخته شده و از دید مردم مخفی هستند.

وی افزود:البته در ارتباط با جانبازان شیمیایی و قطع عضو برنامه‌های بیشتر ساخته و پخش می‌شود.

تهیه‌ کننده‌ی مستند «مجنون عشق» درباره‌ی ارزیابی خود از برنامه‌هایی که درباره جانبازان از تلویزیون پخش شده اظهار کرد: متاسفانه از جانبازان فقط به عنوان خاطره استفاده شده و این که در برنامه‌ها جلوی دوربین قرار بگیرند و سخنگویی خاطرات خود باشند.

وی انجام کارهای اصولی و پایه‌ای بیشتر در زمینه‌ی جانبازان در تلویزیون را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: جانبازان مشکلات عدیده‌ای دارند که فقط با صحبت کردن یک جانباز جلوی دوربین آن مشکلات حل نمی‌شود و باید بر روی مسایل آن‌ها کار کرد.

عبدالعظیمی، استفاده از قالب‌های داستان و سریال را پرداختن به موضوع جانبازان در ارتباط برقرار کردن و شناخت بیشتر مردم از جانبازان موثر خواند .

به اعتقاد این تهیه کننده‌ی جانباز، فاصله‌ی بین مردم و جانبازان زیاد شده و این فاصله می‌تواند توسط برنامه‌های تلویزیون پر شود.

تهیه کننده‌ی مستند داستانی «مجنون عشق» در پایان از اینکه با داشتن سوابق هنری و جانباز 50 درصد بودن به او به سختی کار می‌دهند انتقاد کرد.

گفتنی است، مسعود محبی کارگردان فیلم مستند «مجنون عشق» و مهناز فصاحتی ، مجید مولایی و رستمی تعدادی از بازیگران این مستند هستند.

منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران – تهران


[ یکشنبه 90/12/21 ] [ 8:58 عصر ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 226
کل بازدیدها: 3116392
Flag Counter