ابزار وبلاگ

رقص مختلط دانشجویان دانشگاه مازندران در جشن فارغ التحصیلی /فیلم - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

خبر : 98620 

رقص مختلط دانشجویان دانشگاه مازندران در جشن فارغ التحصیلی + فیلم

در حالی جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران به پارتی همراه با رقص مختلط تبدیل شد، که هم سرپرست و هم معاون فرهنگی دانشگاه مازندران لباس پیامبر اسلام به تن داشته و با دیدن این صحنه ها هیچ اعتراضی نکردند.

 

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران، روز گذشته درحالی به صورت مختلط برگزار شد، که گویی همه دانشجویان در کلاس های رقص فارغ التحصیل شده بودند و در محضر استادشان، دکتر حجت الاسلام اصغری آقمشهدی سرپرست دانشگاه و دکتر حجت الاسلام دیانی معاون فرهنگی دانشگاه درس پس می دادند.

این اقدامات ضد فرهنگی در حالی صورت می گیرد که طی روزهای اخیر، دانشگاه مازندران که روزی به عنوان یکی از مراکز معتبر علمی به شمار می رفت، در حال تبدیل شدن به یک محیط ضدارزشی و ضدعلمی است و این روزها تنها چیزی که اثری از آن وجود ندارد فعالیت های علمی و پژوهشی است.

از برگزاری جشن خوابگاه های دختران و پسران که همراه با رقص بود تا برگزاری انتخابات انجمن ایران اسلامی که همراه با نمایش تصویر یکی از سران فتنه بود، نشان از آینده ای تاریک برای دانشگاه مازندران دارد.

البته همه این اقدامات ضد فرهنگی و ضد ارزشی در سایه سرپرستی دکتر حجت الاسلام اصغری آقمشهدی در حال رخ دادن است و هیچ واکنشی نیز از سوی وی صورت نمی گیرد.


[ سه شنبه 94/3/5 ] [ 9:10 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 126
بازدید دیروز: 179
کل بازدیدها: 3113680
Flag Counter