ابزار وبلاگ

موسیقی در پیاده روهای شیراز با چاشنی بدحجابی /تصاویر - شهرستان بجنورد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mehrangoli64.ParsiBlog.com
 
لینک های مفید
Online User

«گذر هنر» عنوان مجموعه‌ برنامه‌هایی است که طی این شب‌ها در پیاده‌روهای نزدیک حافظیه برگزار می‌شود. اگرچه توانگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز گفته است که هنرمندان شهر با درون‌مایه دهه ولایت و امامت، آثار خود را در این گذر اجرا می‌کنند اما مدیرکل ارشاد استان، شامگاه جمعه گفت که دهه فرهنگ با عنوان «از روشنای عشق تا تجلی ولایت» برپا می‌شود و در آن، برنامه‌هایی با محوریت زادروز حافظ و گرامی‌داشت مقام شامخ لسان الغیب ارائه خواهد شد.

فارغ از این‌که بالاخره نسبت این دهه با عید غدیر چه خواهد بود، آن‌چه برخی تصاویر نشان می‌دهد، قابل توجه است. به دلیل اجرای موسیقی در پیاده‌روها، برخی از حضار بدون هرگونه نظارتی، با حجاب‌هایی زننده در جمع حاضر می‌شوند. این تصاویر به خوبی گویای ماجراست.

63724_842

 

یلیسل

 

دهه فرهنگ در شیراز؛ موسیقی در پیاده رو با چاشنی بدحجابی+ تصاویر

به نظر می‌رسد با انتصاب محمدرضا مریدی، برادر شخص مدیرکل که به تازگی امور هنری این اداره کل را برعهده گرفته، در سیاست‌های هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، کم‌تر دغدغه چنین مواردی لحاظ می‌شود و این در حالی است که شان دهه‌ای که پایان آن عید غدیر است، باید به مراتب بیشتر از این مورد توجه قرار گیرد.

قطعا آوردن هنر در میان مردم، امری ناپسند نیست اما این که تدابیری اندیشیده شود تا به اسم فرهنگ، حافظ، ولایت و عید غدیر، برخی رفتارها و پوشش‌های غیرمتعارف و دور از ارزش‌ صورت نگیرد، امری ضروری است که باید مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد.


[ پنج شنبه 93/12/7 ] [ 10:42 صبح ] [ مهران گلی ] [ دلگویه های شما () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

<

شهدا شرمنده ایم شهرستان بجنورد

کانون منجی

هئیت حسین جان

آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 293
بازدید دیروز: 350
کل بازدیدها: 3109494
Flag Counter